|
||||
|
||||
Iemand die vanuit de buurt van Wijhe (Overijsel) richting Well gaat de 4e en voor mij wat wil / kan meenemen?
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer man, maar een nieuw huis is een erg goede reden , gefeliciteerd! Moet je veel verbouwen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wil je daarmee zeggen dat je het weekend ook aanwezig bent?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Als die Honda zo lang leeft, ben ik er zondag. Zaterdag heb ik helaas geen vrij kunnen krijgen. Moet dan werken tot 0500 uur 's nachts, dus zal zondag wel zo brak zijn als een maleier. Rijden jullie samen op? Of gaan jullie zaterdag al?
|
||||
|
||||
Quote:
We rijden zaterdag al op
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Ook het hele weekend aanwezig!
|
|
|||
|
|||
Ik hoop ook het hele weekend aanwezig te zijn...
Met het hele team uit Fryslân... Maar dan had ik me wel op moeten geven Ik hoop dat Gerard het nog op tijd klaar krijgt !!! Alvast bedankt vanaf hier !!! |
|
||||
|
||||
Quote:
ai, das jammer thieu. maar ook wel tof dat je dat huisje hebt ik ben er wel bij. wie gaat er met de passat cruisen?
|
|||
|
|||
Wij gaan zaterdag ochtend vanuit friesland die kant op.
Wellicht kunnen we ergens verzamelen en met een mooie ploeg die kant op rijden? Wel zo gezellig |
|
||||
|
||||
Maak maar een colonne topic aan zou ik zeggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoelaat vertrek je? Je kunt eventueel achter ons aan stuiteren
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me leuk, maar wij maken eerst nog een tussenstop bij mijn schoonouders in Venlo. En vandaar rijden we dan door. Hoe laat vertrekken jullie dan? Wij proberen in ieder geval wel op tijd op het terrein aanwezig te zijn. Drinken we s'avonds wel een pilsje |
|
|||
|
|||
vanavond even gaan kijken bij het terein
moest even kijken of ik de keef omhoog moest zetten maar is goed te doen stonden we daar kwan de eigenaar van het terein er aan ik dacht even babbelen maar hij begreep ons verkeerd hij dacht dat wij het organiseren dus was al van alles aan het vragen hoe wij het wilde hebben toen toch maar gezegd dat we alleen kwamen kijken of het goed toegankelijk was maar mooi terein ik heb er zin in hier een vast kiekje tot volgende week |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat wij rond half 12/12 uur vertrekken. Pilsje komt goed
|
||||
|
||||
zijn er nog mensen die van de omgeving westland rijden ofzo?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik ben ook aanwezig! Met of zonder auto, dat weet ik nog niet. Maar als ik er ben met een auto dan ben ik er met een donker blauwe Corrado VR6!
Trouwens, hoelaat verwacht de organisatie dat er veel auto's komen op zaterdag? Toch al meteen aan het begin van de dag rond 12 a 13 uur?
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel omdat dan de campinggasten komen
|
|
||||
|
||||
Ik kan alleen op zondag, en ik moet eerst zondagmorgen nog even naar een optreden van mijn dochter. (ook belangrijk). En dat duurt tot ongeveer tot 11.15 en dan weg richting Well. En via Duitsland ben ik er ook zo. Dan is het toch nog wel de moeite waard om te komen of niet? Ik ben er dan rond 12.30.
|
||||
|
||||
zal helaas niet aanwezig zijn met eigen auto maar hopelijk wel met de auto van een maat van me als bijrijder
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
ik ben er ook bij, mits mijn betaling nog optijd binnenkomt want dat heb ik vandaag pas overgemaakt
|