|
||||
|
||||
Past goed bij de auto !
|
|
||||
|
||||
Heel mooi!!
|
||||
|
||||
staat um idd heel erg goed......
|
||||
|
||||
Thanks, ben er ook erg blij mee moet ik zeggen. Zeker als straks de randen weer mooi glimmen. Ben alleen een beetje aan het twijfelen over het hart. Kan het ook evt de kleur van mn teledials maken of de kleur van de auto? mmmm. Iemand die dat kan photoshoppen?
|
|
||||
|
||||
Helemaal niet gek, mooier dan ik had gedacht.
|
||||
|
||||
Staat super! Maakt het echt af.
Echt dikke porsche zo. |
|
||||
|
||||
De wielen staan echt gaaf
|
||||
|
||||
Gisteren de draagarmen eindelijk binnen... En gelijk de oude er weer af en de nieuwe erop gezet. Toch wel fijn nieuw materiaal om mee te werken.
Gisteren ook een stukje gaan rijden en moet zeggen dat ik wel verschil merk. Maar goed... vanmiddag kwam het volgende pakket alweer binnen. Uit nederland een setje verbeterde casterblocks van een 968. en.. de nieuwe gaz gold schroefset uit the UK Heb weer genoeg te sleutelen van het weekend iig. Zeker omdat de uitlaat er ook nog steeds niet onder zit. Heb t veels te koud om op de grond te liggen maar ja. |
|
||||
|
||||
Damn dat schroefsetje ziet er mooi uit!
|
||||
|
||||
Nette schroefset inderdaad!!
Vorige week bij Wheeler Dealer een aflevering gezien met een 944 en daar monteerde ze dezelfde set. http://www.yourdiscovery.com/web/wh...sche-944-turbo/ |
|
||||
|
||||
Quote:
viel mij ook direct op..... mooi spul PA
|
||||
|
||||
Zo net even een winterplaatje gemaakt
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja, ze liggen nu bij velgenrenovatie.nl om de randen te polijsten, nieuwe rvs boutjes erin en de harten te spuiten in GT Silber Moet van het voorjaar erg leuk zijn om naast te zitten en te genieten van het uitzicht.
|
|
|||
|
|||
[IMG]911[/IMG] Als de mijne af geraakt ga ik naast je staan
|
|
||||
|
||||
welke?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ziet er ook uit als een leuk project!
|
|
||||
|
||||
Staat nu in Aalsmeer bij RFF, Van Zweeden had in 2008 de koppeling vervangen maar had een paar dingen niet goed gedaan blijkbaar... na het intrappen van de koppeling helemaal niets meer. Muurvast. Treklager is los..Fijn. Bijna 20 uur werk zoiets.
|
|
||||
|
||||
Ooow das ook mooi zuur !!
Maar voor de rest goed bezig
|