|
|||
|
|||
Quote:
moet kunnen
|
||||
|
||||
Quote:
ja zie je het zitten ruurd,er hoef niet zo gek veel meer te gebeuren alle het laatste motor gebeuren en de intercooler en het voorfront en nog een paar kleine dingetjes ik denk dat het gaat lukken. en dan de vr6 maar even denk of toch de mk1 GTI |
|
||||
|
||||
mooi ding
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat ziet er redelijk uit he, voor een stel hobbyisten |
|
|||
|
|||
Quote:
ja hoop dat het een rallye wordt wat we maken.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit voor een stel hobbyisten
|
|
||||
|
||||
Quote:
thanks |
|
||||
|
||||
hee buur het werkt super
|
|
|||
|
|||
he pieter kest ut wat mij dien buurman finne der op die kant ha ha .oja bist hjoed ek nog slagge om parts voor de golf. bie ut golf paradys in de heide ha ha .der stjinne nog wol een pear of net gr
|
|
||||
|
||||
mooi project
|
||||
|
||||
Ik volg dit topic al een poosje, maar je golf ziet er goed.
Van mijn rallye liggen me lagers eruit van de bak. Hopen dat me bak volgende week klaar is. Grtjs Piet |
|
|||
|
|||
en zit er al schot in de zaak pieter loopt die al.
|
||||
|
||||
ja ruud hij loopt als een trein
|
|
||||
|
||||
Quote:
He honcie was jou ook al een paar keer voorbij gekomen hier op het forum en jou auto even beken,dat ziet er ook goed uit hoor en nu maar hopen dat je bak snel klaar is. ik denk dat wij elkaar deze zomer nog wel ergens tegenkomen mischien,zou leuk zijn om ook eens andere rallye rijders te ontmoeten over de ervaringen en technische dingen. suc6 met je bak groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
Hey Pieter ik heb de foto's bekeken ziet er geweldig uit
Ben blij dat de Rallye na er 10 jaar op gepast te hebben een goed plekje heeft gevonden bij iemand met hart voor zo'n auto. Groeten Richard (Vorige (2e)eigenaar van deze mooie Rallyegolf G60)
|
||||
|
||||
He Richard leuk dat je hem even hebt gezien op het forum ik zal er goed voor zorgen en als hij klaar is dan kom ik wel even langs deze zomer.
gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kruiwagenwielen? Skelterbanden?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ja leuke bandjes die skelter velgen en dat heeft nog niemand he
ik wil de velgen nog even als verassing bewaren voor de vag meeting in leeuwarden anders heeft iedereen het totaal plaatje al gezien he gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Pieter, Het kan wel ff duren voordat je mij en me auto ziet op de meetings. Want me bak is echt goed stuk, na de bak helemaal uit elkaar te hebben gehaald waren niet alleen de lagers stuk maar ook de tanden van de as en van de 2de versnelling vanaf gebroken. Hoe dat kan weet ik niet, want ik rij als een oud wijf (dat zeggen de meeste) met de rallye. Dus ff sparen voor een goeie bak en dan maar revisie erachter aan. Succes met de golf> Grtjs Piet |