|
|||
|
|||
Quote:
zo ist Gerben 1 keer perjaar de hogedruk even over de tegels en het is weer super schoon |
|
||||
|
||||
Quote:
en je kan altijd je huis weer verkopen aan BP
|
|||
|
|||
Quote:
zal de verhuurder blij mee zijn |
|
|||
|
|||
Vandaag een country er bij gekocht
Zo loop je weet ik hoe lang te zoeken , zo heb je er 2 en ook nog wel 2 nederlands geleverde auto's Al is deze met bijna 2,5 ton ervaring minder mooi dan de rode en zal dan ook worden gesloopt nog Bedankt aan Klaas voor het gezellige dagje uit |
|
|||
|
|||
Heeeey Alberto,gefeliciteerd man! wat denk je Guido heeft nu 4 auto's dat moet ik ook maar hebben haha
en succes met de sloop en verkoop kerel ,zal ook vast nog wel wat voor de rode Country bij zitten enne niet een te hoog ''winstmarge'' vragen he.......... |
|
|||
|
|||
zal wijnig van vekocht worden denk ik .
|
|
|||
|
|||
mooie aankoop voor op zolder alberto
|
|||
|
|||
Quote:
denk ik ook niet nee.... ...... Alhoewel...... ik heb tegenwoordig ook een ''syncro''.......dus wie weet.................. komt goed Alberto,succes |
|
|||
|
|||
Quote:
is geen rallye syncro |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen dank Alberto, vond het ook beregezellig . En wanneer krijg je anders nu kans in zo`n stoere country te rijden
|
|||
|
|||
Quote:
blij dat we thuis gekomen zijn met het ding Demontage is begonnen , kwa roest is deze weer in zeer goeie staat kan je toch merken dat het een NL geleverde auto is Al wat plaat werk verkocht van de achter kant van de auto wat weer in een Corrado komt Want de carrosorie is van een Golf syncro natuurlijk dus met de hoge kofferbak Verder gaat er veel naar de garage voor eigen voorraad want het is altijd makkelijk om wat parts te hebben liggen Voor de rode Country vanmorgen een setje in nieuw staat achter lichten gekocht bij Arnaud waar voor dank kerel We hebben weer wat te doen |
|
||||
|
||||
Geen dank kerel, precies een goed setje voor de juiste auto.
Wbt die sloper, ik zeg een PM'metje naar de nieuwe eigenaar van Country nummer 2 (ofwel de Waldgrüne exTjaap serviced by HGTrading AllRound Country) met aanbod van plaatwerkdelen?
|
|||
|
|||
Quote:
Jaap is op de hoogte van de sloop , er is al PM contact geweest Als de nieuwe eigenaar nog wat moet hebben hoor ik het graag Veel delen die van de No2 rot waren , zijn hier goed zelfs het frame onder de auto is in goeie staat en z'n stukje zit er nog wel in bijvoorbeeld Last edited by Alberto : 31-07-2010 at 19:57. |
|
||||
|
||||
Tsja, je gelooft het niet, ik dacht donderdag nog: zal ik anders Alberto even bellen of die nog een slopertje heeft staan dan veeg ik daar een stuk uit. Mwa die heeft de laatste tijd niet zo vaak meer een sloper dan dat het wel geweest is... dus vrijdag een stuk gehaald op de sloop, zie ik vrijdagavond die Countrydelen ineens in je onderdelentopic.
Volgende keer bel ik je, niks is immers meer zeker blijkt wel.
|
|||
|
|||
Quote:
tja gaat soms raar |
|
|||
|
|||
Gister de Country naar total paint repair Jack huizinga in Roden gebracht
voor wat deukjes uit de auto te halen zodat hij er nu super strak bij staat Nu eens even zien of we dit jaar nog een meeting mee gaan pakken met de country De Country werd trouwens getaxeerd in de klasse B in de schaal van A tot E in de kwalificatie aangegeven in " Onschatbare Klassieker " Ben ik toch wel beetje trots op |
|
||||
|
||||
Beter, goeie aankoop gebleken dus!
|
||||
|
||||
Wordt niet stil gezeten daar in het hoge noorden zo te zien. Wat ga je allemaal doen met de tweede `touareg` Alberto?
|
|||
|
|||
Quote:
Gefeliciteerd man!! dat zijn mooie berichten en een erg mooie ''kwalificatie''! |