|
|||
|
|||
holiday
dit is wat ze mailden.
Voor een verblijf op 11 juli is het momenteel alleen mogelijk voor 2 nachten te verblijven, de arrangementen voor 1 nacht zijn helaas volgeboekt. Er zijn verschillende andere gasten voor het MIVW evenement die op 10 juli aankomen en wij organiseren in het hotel o.a. een autowasplaats waar samengekomen kan worden. Verder biedt Leiden verschillende uitgaansmogelijkheden. Mocht u twee nachten willen blijven dan kunnen wij u het arrangement aanbieden, voor 1 nacht op het moment helaas niet. Met vriendelijke groet, ik snap dat ze niet alle kamers willen verhuren. maar ga zeker niet 2 nachten betalen en 1 nacht verblijven. ik denk dat niemand dat zal doen. zaterdag morgen werk ik nog tot 12 uur en maandag is de zaak ook weer open om 8:30 dus kan niet anders. het is graag of niet hoor.dan rij ik zondag wel heen met 2 vrienden. maar jammer is het wel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja Sportpiep je bent gewoon te laat Je mag wel op een matrasje op mijn kamer liggen
|
|||
|
|||
sportpiep
ja ik was ook laat ja.
wou zaterdag avond alle sportpiepen op de foto zetten. ben bang dat ik zondag niet alles erop krijg misschien reageren ze nog anders tot zondag dan. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wordt dus erg gezellig... tot zaterdag! |
|
||||
|
||||
Nog maar 6 nachtjes slapen.Ik heb er nu al zin in.
|
|
||||
|
||||
oewww bijna van de week nog ff poetsen en dan zondag vroeg uit de veren
|
|
||||
|
||||
Wij komen ook met een aantal auto's die kant op.Hoop wel dat het weer wat beter wordt maarja dat mag de pret niet drukken.
|
|
||||
|
||||
weer zal wel mee gaan vallen
|
|
||||
|
||||
Heb er echt zin in! Vooral zaterdagavond in het Holiday Inn lijkt me heel gezellig.
Morgen nog even naar JD met de Rallye voor chip op maat en dan is de auto er weer helemaal klaar voor...
|
||||
|
||||
@ ruud: ga je er staan met een stand met vw onderdelen of zoals in Asten enkel Riwax?
|
|
||||
|
||||
Ruud staat er als bezoeker.
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals Cor al meld kom ik als bezoeker en maak ik er samen met mijn vriendin een ontspannen weekendje-weg van. Als je iets nodig mocht hebben uit de shop kan ik het eventueel wel meenemen voor u.
|
||||
|
||||
Hiero is ook alles geregeld.
De autoambulance staat klaar, en ons bed in Holiday Inn ook. We gaan er eens een mooi weekend van maken. |
|
||||
|
||||
ik ben nog niet helemaal zover de audi zal morgen of vrijdag nog door de rdw keuring moeten...
de nieuwe wielen en verlaging zijn wel al gemonteerd
|
||||
|
||||
Denk dat we de groene ook es die kant op sturen
Tot zondag waarschijnlijk |
|
||||
|
||||
Nog maar 4 nachtjes slapen
|
|
||||
|
||||
Quote:
wrijf ut er maar in
|
|||
|
|||
Quote:
Ik lees Holiday Inn. en ontspannen.... Wij zijn er ook zaterdag dus laat dat ontspannen maar weg Je komt met de Rallye neem ik aan? Zie ik je dan wel weer...
|
||||
|
||||
Slapen? Wat is dat?
|
||||
|
||||
Quote:
Even met Eddy op pad met z'n nette Einser GTI !!!