|
||||
|
||||
Quote:
al zou ze dat willen zou ik het zo doen je bent een koekwaus of je bent het niet hé
|
||||
|
||||
haha idd lekker mat roze
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
vanmiddag voorzien van een nieuwe apk,1 band was niet helemaal geweldig dus maar een nieuwe omheengedraait.ook de chromen logo's geplaatst,ik vind het zelf wat minder omdat er verder niks glimmends aanzit,maarja
van het weekend even laten poetsen,dan gooi ik even wat nette pics online...
|
||||
|
||||
fris gepoetst en een sierstukje op de uitlaat gemonteerd,zo'n roestig rietje is ook niks
|
||||
|
||||
staat er weer netjes bij toch
|
|
||||
|
||||
ja,vind ik ook.
kekke boodschappenkar
|
||||
|
||||
Quote:
Zet d'r nog effe een grote hoge spoiler achterop, dan heb je echt een boodschappenkarretje.
|
|||
|
|||
Quote:
rofl |
|
||||
|
||||
de golf een paar keer zelf meegehad,valt mij op dat de supersport schroefset veel stugger is nu die 5cm V&A omhoog is gegaan
|
|||
|
|||
redelijk logisch, doordat je de stelringen omhoog draait, word de spanning op de veer groter, waardoor hij minder doorveert...
|
||||
|
||||
volgens mij niet,je draait toch juist de zuigerstang de lucht in(om de auto te verhogen)?
ik denk dat het er mee te maken heeft hoe de dempkarakteristiek is als de zuigerstang helemaal onderin zit... anyway,hij rijd nou lekker sportief stug zeg maar,niet zo zompig als origineel,of toen ie nog op de grond lag.
|
||||
|
||||
heb hier het aangepaste inlaatspruitstuk opgeschroefd wat ik gebruikte voor de kompressor,gewoon om te kijken of het wat uithaalt hier is de "egel" van afgedraaid en de grove structuur een beetje bijgewerkt voor een vloeiende mengselstroom.
merk wel degelijk verschil,duidelijkste bewijs van verbetering is de top,die is van 176 naar 185 gegaan(op gps,op klok 180 resp. 190)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt! maar je olie in de demper krijgt wel meer ruimte waardoor hij dus theoretisch minder stug word. des te lager je schroeft des te meer druk er in je demper krijgt en waardoor het dus stugger zou worden. ma ja, theorie is niet altijd de praktijk
|
||||
|
||||
de spanning op de veer blijft toch gelijk frank?
de auto word immers niet zwarder? of redeneer ik nou zomaar
|
||||
|
||||
als het weer wat opknapt schroef ik hier de LM-repro's onder.
liggen er toch zomaar te liggen. voor de rest alleen nog maar mee gereden,rijd super en lekker zuinig. inmiddels weer zo'n 3000km bij op gezet
|
||||
|
||||
omdat ik 2 reservesleutels weggemaakt heb,was er dus nog maar 1 sleutel bij de golf.
wou er wel graag nog 1 weer bij hebben,maar vond een originele(met chip erin)te duur heb dus uit de overige sleutel de chip gevist,met tape op de leesring geplakt en een standaard sleutel bij laten maken. works like a charm
|
|||
|
|||
haha hobby bob
|
||||
|
||||
Quote:
je spant de veren niet 'op', dezelfde auto hangt nog steeds bovenop dezelfde veren, dus de voorspanning blijft gelijk, de auto komt alleen verder omhoog. Aangezien je de verandering in de zwaartekracht binnen die 5cm mag verwaarlozen zal de voorspanning gelijk blijven. De demper/zuigerstang wordt wel verder omhoog getrokken, maar theoretisch gezien zou dat ook weinig effect moeten hebben, aangezien de demperkracht snelheidsafhankelijk (snelheid van inveren/uitveren) is en niet/weinig plaatsafhankelijk. Blijkbaar is dat toch wel een beetje het geval