|
||||
|
||||
Nice parts. Ben benieuwd naar je ervaringen met al dat spul strak.
|
||||
|
||||
Voor de polo hebben ze geen onderdelen, weet niet precies hoe de stuurstangen van een polo eruit zien maar misschien is het wel om te bouwen?
Voor een golf 2 hebben ze dit spul wel, eveneens voor een golf 3 en corrado. Die gelagerde bussen geven dus gewoon niks meer mee, (net zoals de draagarmen), niet echt geschikt voor een daily, maar ideaal voor het circuit @ karretje niks moeilijks aan dingen uit Amerika te bestellen: bestel de delen, vraag naar de verzendkosten en maak het geld over met paypal of creditcard. Het verzenden zelf duurt meestal zon 2 weken. Douane vraagt inklaringskosten en je moet invoerbelasting betalen. Nog een tip: vraag of ze het pakket als gift of met een waarde onder de $150 willen versturen, dan bespaar je je invoerbelasting niet ieder bedrijf wil dit maar je kan het natuurlijk altijd proberen. @ de rest, thanks, ben ook erg benieuwd hoe dit gaat rijden straks
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 27-10-2009 at 12:34. |
|
|||
|
|||
die draagarmpjes op de foto lijken wel zo onder een polo te kunnen...
|
|
|||
|
|||
tof spul!
Twijfel alleen of het APK goedkeur is? of komt er geen kenteken meer op? |
|
|||
|
|||
Ik keur hem goed met deze armen, je weet me te vinden Frank..
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik heb kunnen achterhalen is het apk goedkeur, en anders verzinnen we er wel weer wat op
@ Ron Haha ik zal t onthouden! |
|
||||
|
||||
Ben ook weer een stukkie verder met het laswerk, de linker voorhoek is ook bijna af, nog een klein stukje en het laswerk aan de voorzijde is klaar!
nog even iets anders, ik ben ook bezig met de schroefset die eronder moet komen en heb nu 2 gegadigde bedrijven namelijk KW en Intrax. Ik wil ook camberplaten gaan gebruiken maar bij Intrax moet je daarvoor een plaat in je veerpoot lassen: Nou is dit laswerk geen probleem, alleen staat mijn chassisnummer ook op die plek. Ik weet dat je die kan verplaatsen bij de RDW maar dan moet de auto incl originele motor e.d. zijn! Dat gaat een beetje moeilijk worden uiteraard. Iemand ideeen hoe dit op te lossen?
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 07-11-2009 at 18:34. |
|
||||
|
||||
gewoon bij KW dan maar?
geld dit trouwens ook voor mk2,die platen? want ik wil eigenlijk ook Intrax onder de racer.... BTW,dat laswerk doe je verd#md netjes
|
|||
|
|||
De plaats van je chassis nr. is niet van belang voor de apk.
Het is tegenwoordig een richtlijn van waar hij staat ( kentekenbewijs : plaats chass. nr.). Je kan volgens mij ook gewoon langs het rdw zonder motor hoor. Je bent in opbouwende fase en dan hoef je niet met de motor erin te komen. Waag er maar eens een belletje aan, voor de apk mag je hem zelf ergens anders in slaan als het maar in de buurt van de originele plek is. Bijvoorbeeld in je zelf ingelaste stuk van je camberplate. Succes |
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad. ik ben ook met de kale golf bij het rdw geweest om men chassinummer om te laten slaan. hij krijgt dan een indentiteids controlle en dan kan het feest beginnen. 85euri afrekenen en klaar is kees! groet frank
|
||||
|
||||
Ben ook by de RDW geweest voor t chassisnummer te verplaatsen maar daar wilden ze niet aan mee werken. Die man vond t onnodig en was voor show doeleinden had hy t over...
Maat van me ging met zn 1 zonder blok en ze beschuldigden m gelyk van omkatten e.d. praktyken omdat de auto niet compleet was. Rare lui by de RDW, ga er dus ook nooit meer heen.
|
|||
|
|||
@PimVW: dat is idd de oplossing
Zoals je hierboven ziet wordt het gewoon gedaan, even uitzoeken/voorbereiden en klaar! |
|
||||
|
||||
Ok dat klinkt goed, doe binnenkort wel even een belletje naar ze en dan kunnen we e.e.a. regelen (als het intrax wordt )
|
|
||||
|
||||
Quote:
je moet er natuurlijk ook nooit op maandag morgen heen gaan hè heb er nog nooit problemen mee gehad groet frank
|
||||
|
||||
Wel een vreemde plaats waar ze het nieuwe chassisnr. hebben ingeslagen, want zo te zien komt het onder de vloerbekleding te zitten.
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt ik mocht zelf kiezen waar ik zeg, doe daar maar
|
||||
|
||||
Goed bezig. Die stuurdelen/draagarmen etc mooie onderdelen
|
|
||||
|
||||
Goed Bezig
|
|
|||
|
|||
mooi projeckt.
|
||||
|
||||
Thanks!
gister nog met Intrax gesproken en grote kans dat dat er ook onder komt, heb t idee dat Henk Thuis is wel een beetje een "verkoper" is maar heb wel vertrouwen in hun product. Heeft iemand hier trouwens ervaring met Intrax? heb net ook nog een 2e AHD-bak opgehaald, hebben we een reserve. |