|
||||
|
||||
Marco,
Ziet er echt super uit !! Ik was eerst geen voorstander van de wielen, maar het tegendeel is bewezen, echt goed ! Nog bij Scholten geweest met de cabby ? Gr. Ralph.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie Ralph. Ik moet eerlijk toegeven dat de bbs-en toch wel een grote gok zijn geweest. Ik had het totaalplaatje wel in mijn hoofd, maar je moet altijd maar zien of dat in werkelijkheid ook zo uitpakt als je het in je hoofd heb zitten. Gelukkig is dat in mijn ogen goed gelukt, ik ben er super blij mee. Ik ben er niet meer mee langs steven gereden maar dat komt in de toekomst nog wel. Ik wil na deze zomer eens kijken of ik het interieur kan aanpakken. Misschien valt er wat te regelen met steven. Inruil van mijn leer op een setje stoffe bekleding met bijbetaling van zijn kant. P.s waar was je zondag op Charly's ? Ik heb je niet gezien,maar heb nog wel even met Marc staan praten. Groet, Marco |
|
||||
|
||||
Echt een toffe cabriolet is het, een echte funmachine!
doet zijn werk goed neem ik aan? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben tegenwoordig veel op reis voor mijn werk. Zaterdag pas rond de middag thuis gekomen. En dan zondags de hele dag weer weg vindt het vrouwtje en mijn dochter niet heel gezellig. Maar we komen elkaar nog wel tegen dit jaar. Waarom wil je er stof in ? Dan spaarde ik wel door om het leer opnieuw te bekleden, dit hoort in mijn ogen echt bij de auto !! Gr. Ralph.
|
|||
|
|||
Hele mooi cabrio zeg.
Witte velgen zijn super, rijd er zelf ook mee maar dan de "gewone" MK II velgen. GreetZ Martijn
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep hij geeft me erg veel fun. Quote:
Ik snap het. Ik moet ook keuzes maken daarom doe ik ook minder meetings dan ik eigenlijk zou willen. Daarom bezoek ik alleen nog de meetings waar ik hoge verwachtingen van heb zoals Charly´s , VW fanatics,MIVW en Vagfest. Mbt het interieur. Ik zoek een goede ruil na de zomer met een stoffe interieur om het vervolgens helemaal opnieuw te laten bekleden met leer.De voorstoelen worden dan golf 3 recaro´s. De kleur ben ik alleen nog niet helemaal uit. Ik vind de combinatie van creme met het rood zelf erg mooi. Maar creme wordt wel weer erg snel vuil en is moeilijk zuiver te houden. Maar ja dat is voor latere zorg eerst maar eens genieten van hoe die er nu bijstaat. |
|
||||
|
||||
Tja soms gaat het ineens sneller dan verwacht en gepland.
Kwam toevallig een setje recaro's tegen voor de juiste prijs. Gisteren even opgehaald en maar gelijk een foto genomen. Ben nu aan het rondkijken naar welke kleur leer het straks moet gaan worden. Waarschijnlijk een kleur die goed te commbineren is met zwarte kunstof delen en het rood van de auto. Waarom zwart kunstof ..... omdat de meeste cabrio's dit erin hebben zitten en ik mijn leer incl. tapijt en alle kunstof delen wil ruilen tegen een stoffen interieur met bijbetaling. Als er iemand nog goede ideeen heeft mbt de kleur van het leer aarzel dan vooral niet om te reageren. Tot zover de updates....... |
|
||||
|
||||
Dat is een super model stoel wat je daar hebt!
Ik ben van plan om ook mijn interieur op den duur aan te pakken. Ga alles zwart en bruin maken, wat mijn dash ook heeft. Dus b.v bruine wangen en zwarte zitvlakken! Of juist andersom, alles beter als compleet beige, want dat is zo besmettelijk! Goed bezig man. Nog gelukt met de deur? |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie. Ik heb last van mijn rug al een paar dagen dus sleutelen zit er nu even niet in,maar dat komt wel goed. |
|
||||
|
||||
De deur is inmiddels weer los en gemaakt naar wat uurtjes sleutelen.
Vandaag de wielen gewisseld,de auto voor 6 cm laten zakken en achter ook nog een 2 cm. En de rest van de dag gepoetst. Ze is er klaar voor.Op naar MIVW morgen. |
|
||||
|
||||
Echt een monsterlijke Cabby, best of Holland. Wel het interieur laten zitten!
|
||||
|
||||
Quote:
Interieur blijft niet zitten maar wordt wel weer creme van kleur. Mijn vrouw vind dit toch de mooiste kleur in combi met de buitenkant. Van de week ook even de nieuwe voorstoelen gepast en die komen er zeker in. Maar dat is een projectje voor komende winter. Eerst maar eens een beetje genieten van hoe die er nu bijstaat |
|
||||
|
||||
dat ziet er bizar mooi uit!
Veel plezier op mivw. |
|
||||
|
||||
zag hem op MIVW, knap ding.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thx |
|
|||
|
|||
Same here! Je had je vrouw goed 'geparkeerd' ha ha! Kijkt toch wat lastiger naar een auto als er iemand inzit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ze was moe (vanmorgen vroeg op) en had het koud na een rondje buiten in de regen.Vrouwen .......... |
|
||||
|
||||
Mooie kar man!!!
leuk idee ook voor je interieur Tot de volgende keer |
|
||||
|
||||
Sjieke ride geworden hoor!