|
|||
|
|||
Schiet eens op met die foto's lamlul!
Hé ik reed vandaag naar huis en zag dat je broertjes auto werd gesleept! Watskeburt?
|
||||
|
||||
ben ook erg benieuwd,gave wielen....
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zijn de foto's BOBO!! veel heb ik er niet gemaakt maar die komen vast nog wel . Moet er nog wel aan wennen zo binnen de wielkasten ...vind de htn's toch de mooier onder de polo kan nu niet echt laag . we zien wel hoe lang ze eronder blijven aangezien de banden boer 1 htn velg heeft verneukt . gr Joey
|
||||
|
||||
Sorry Joey maar ik ben eerlijk en ik vind het niet mooi onder jou auto.
Het is te donker. Die htn`s waren 100x mooier. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
HTN waren inderdaad mooier. Beetje te donker, zoals Ronnie zegt en niet dik genoeg :P
|
|
||||
|
||||
Joey, ik vind het wel dik staan!
Ik ben wel een voorstander van 15" onder een coupe. HTN is gewoon heel wat anders en minder voorkomend daardoor oogt het gewoon een stuk aparter. Staat allebij goed maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de HTN gaan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik vind de htn's wel mooier die hebben alleen een opknapbeurt nodig aangezien de bandenboer 1 velg heeft verkracht dus denk dat ik dit jaar nog zo blijf rijden en volgend jaar weer op de htn's want daar moet en hele nieuwe binnen rand op en voor wil ik er iets smallere rand op hebben . gr joey
|
||||
|
||||
Quote:
Op htnfelgen.de staan wel wat randjes te koop, volgens mij valt de prijs ook nog reuze mee. Gr. Roy |
|
||||
|
||||
ja ik breng ze naar peter( sixpack) heen dan komt het helemaal goed
|
|||
|
|||
idd joey, HTN staat mooier..
Ik zeg: "HTN opknappen en porsche in de blanke lak voor de winter" !! Heb je gelijk wat meer hoogte! |
|
||||
|
||||
Zo hier ook maar eens wat nieuws neerzetten!! Vandaag naar Arno (Polo3) geweest voor G-Lader revisie dus kan hem weer fijn inrijden .Verder heb ik de HTN velgen naar Peter (Sixpack) gedropt voor een opknapbeurt , ook heb ik nog plannen voor de winter om de hele binnenkant te spuiten en dan een rolkooi van voor naar achteren en 2 kuipjes erin te zetten aangezien ik nu een eigenhuis heb met een grote garage. als de velgen klaar zijn zal ik ff wat foto's plaatsen hoe de auto er nu bij staat .
|
|||
|
|||
He is alive!!!
Weer op de goede weg dus, eigen huisje + garage!! Kom je naar asten 20 juni? |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Richard]1,3 bar op een autostyle meter. das 0,8 op een vdo..[/QUOTE
DWz Dat mijn TD standaard 0,7 bar draait.. nu op een autostyle meter ook 0,7 aangeeft dat het ding volgens jou zeggen 0,2 bar draait...
|
||||
|
||||
Super gave upgrades overigens!!!
Nog steeds jammer dat ik met mijn 2 meter en 1,5 meter breed er niet inpas...(zonder op de achterbank te gaan zitten)
|
||||
|
||||
@Mark2fpolo : Haha jah echt ideaal eindelijk een stalling voor de winter! Ik Hoop dat ik naar asten kan moet nog ff gedult hebben totdat ik de HTN's weer kan ophallen en anders wordt het volgendjaar pas weer
@ Doridaan :Ja er zit niet veel verschil in heb er al een vdo meter in gehad om te testen die gaf 0,1 bar minder aan .
|
|||
|
|||
Gewoon op de porsches erheen komen.. Parkeer je hem als je, je echt schaamt buiten het terrein..
|
|
||||
|
||||
De porsches zijn al de deur uit
|
||||
|
||||
Heb een nieuwe camera gekocht en heb gelijk ff zitten prutsen hier wat pics :
Ben nog aan het oefenen
|
||||
|
||||
Heb de polo in Well even bekeken.
respect,Hele nette G40!!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Thx man