|
||||
|
||||
Quote:
de reden dat dit gebeurt is komt doordat de velg zo ontzettend krom was waardoor hij zich niet goed klemt en dan is het risico erg groot dat dit soort dingen gebeuren en draaien is nooit zonder risico gevaar zit in een klein hoekje
|
||||
|
||||
aanpassen
Quote:
kan wel proberen jou remklauwen in een vierklauw te spannen en de hoogste punten weg te draaien met de radius van de velg als u begrijpt wat ik bedoel
|
|||
|
|||
Quote:
gelukkig niets aan de hand ! was bang dat je ernstig ziek was of zo kunnen we binnenkort weer verder om de set compleet en klaar te krijgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Goeie optie idd, ga eerst zelf wat vd klauw afhalen, vlees genoeg......
|
||||
|
||||
Prachtig die Teddybeer velgen!
|
|
||||
|
||||
geniaal die teddy's idd, daarmee gaan ze ook van 13" naar 15" ofzo? Zou het dan ook lukken om een 14" velg naar 17" te krijgen?
|
||||
|
||||
zijn die van mij.. zal er een topic over openen
|
||||
|
||||
Graag, zien er tof uit!
|
|
||||
|
||||
Wat zijn de mogelijkheden mbt 18" detroits? heb lichte stoeprand schade en wat oxidatie op het hart. En ken jij ook iemand die ze dan weer van het nodige laagje blanke lak kan voorzien?
Zou deze graag weer als nieuw hebben Last edited by RoycoNL : 02-04-2013 at 18:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zit net dit topic door te lezen en te kijken... maar geloof dat er meerdere setjes eerst bij bertil zijn en dan hierheen doorgebracht worden om de rest klaar te maken. Kom vanalles bekends tegen.
|
||||
|
||||
porsche 997 turbo wielen
[/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] echte kwaliteits wielen
|
||||
|
||||
Quote:
wereld is klein met dit werk
|
||||
|
||||
Vakman!!!
Knap werk hoor! |
|
||||
|
||||
Quote:
als je werk je hobby is gaat alles vanzelf bedankt
|
|||
|
|||
ik wacht nog steeds op mijn gotti's
|
|
||||
|
||||
komt
Quote:
heb de dozen klaarstaan vrijdag met de post
|
|||
|
|||
zou geweldig zijn
harten liggen al een tijdje mooi gespoten klaar ook nieuwe chromen boutjes en nieuwe naafdoppen en logo's en de twee achter velgen liggen ook klaar om afgedraaid te worden maar wil eerst zeker weten of de velg die ik nog liggen had overeen komt met de voor velg die gesneuveld is |
|
||||
|
||||
Heb met plezier dit topic doorgebladerd, mocht ik ooit een setje willen laten opknappen weet ik waar ik moet zijn!
|
|
||||
|
||||
5x100 bbs
|
|||
|
|||
Ik heb een set porsche hackmesser velgen kunnnen die ook afgedraaid en gepolijst worden.
|