|
||||
|
||||
Hij ligt wel lekker laag zo hoor Ruud. Echt een stoer ding zeg.
|
||||
|
||||
Echt super, z'n Frido. Schiet eens even een beetje op,kan niet wachten tot die klaar is
|
||||
|
||||
Naar aanlijding van enkelle foto's,
had ik gezien dat het hele plaatwerk bol moet staan. Dus vandaag de oude (ook bolle )motorklep er op gemaakt, en het plaatwerk aangepast. Voor het plaatwerk te krimpen heb ik geen gereedschap, dus heb ik er voor gekozen om er maar wat sleufjes in te slijpen. Deze worden natuurlijk straks weer dicht gelast. Hier is nu ook een grotere ronding in gemaakt voor meer orgineler uiterlijk. Dit zit geheel achter de bumper, maar dat moet natuurlijk ook netjes kloppen. |
|
||||
|
||||
Je bent flink bezig!
Super om te zien hoe je het aanpakt! Succes |
|
||||
|
||||
Het lijkt zo makkelijk als je dit verslag leest
|
||||
|
||||
Wat een fantastische resto is dit toch, ik blijf me elke keer maar weer verbazen
|
|
||||
|
||||
Het hoekpaneel is vandaag nog wat aangepast,
en ik heb gelijk ook het nieuwe deel van de koker gemaakt. |
|
||||
|
||||
En ook hier de foto
Last edited by ruud's fridolin : 24-02-2007 at 19:07. |
|
||||
|
||||
De kokers onder de deuren zijn ook al bijna klaar.
Ze moeten alleen nog op lengte gemaakt worden. Dit word een puntlas verbinding, dus het wort nog omgezet. Het begint er op te lijken. Dit is al het begin van het achter paneel. Dus deel wat onder de motor klep zit. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 27-11-2006 at 21:07. |
|
||||
|
||||
Mooi Mooi!
|
|
||||
|
||||
het gaat er flink tegenaan de laatste tijd. Ga zo door.
|
|
||||
|
||||
heb je die hoeken in al die platen nou op die hoekstrip geklopt ofzo?
of echt gewoon met een zetbank of buig apparaat?? |
|
||||
|
||||
Dit maal ben ik maar ergens een zetbank gaan zoeken.
Aangezien het om de schuifdeur reals gaat, en deze ook netjes haaks moeten zijn. Maar op een zetbank kun je niet alles zetten, dus je moet wat inproviceren. De ronding heb ik er zelf in geklopt/gebogen. dit heb ik op een as van 20 mm gedaan. Ik heb gisteren ook maar een knipschaar gekocht zodat het allemaal nog mooier en sneller kan gaan. Ook heb ik een ouderwets uitlijn apparaat gekocht, (met spiegels) om alle wielophanging delen zeker goed en evenwijdig te kunnen plaatsen. Last edited by ruud's fridolin : 20-12-2006 at 19:15. |
|
||||
|
||||
Zo, vandaag weer een stukje dichter bij het eind.
Als ik nu nog meer van de caroserie afslijp, valt hij uit elkaar. ook deze zijn natuurlijk aangepast, zodat ik meer wielspeling krijg. Last edited by ruud's fridolin : 02-12-2006 at 18:13. |
|
||||
|
||||
Vandaag is het geglaspareld plaatwerk terug gebracht.
En is er ook gelijk te zien wat er allemaal nog moet gaan gebeuren. Dit voor scherm, heeft de meeste aandagt nodig. Ook de boven klep moet flink gerepareerd worden. Hier zit niet eens een sponning in. |
|
||||
|
||||
als het gestraald of geglasparelt word zie je idd gauw wat of er vervangen moet worden blijft dan vaak al weinig over,
hebben ze het gelijk in een primer gespoten ofzo? neem aan dat hier op de foto niet zo blank metaal ligt?? dat voor scherm ziet er op de foto al ernstig uit.. ik blijf hem volgen komt helemaal goed denk ik zo |
|
||||
|
||||
Quote:
ja, ik heb alles maar vast in de epoxi laten spuiten. dit is onder stroom gebeurt zodat de lak zich helemaal om het materiaal trekt. |
|
||||
|
||||
haha grappig, zetten ze dan spanning op het plaatdeel ofzo?
en dan spuiten ze de lak er op? |
|
||||
|
||||
zoiets.
ik weet het ook niet helemaal, Maar het zou helemaal luchtdicht afdekken. Dus ook de deurdelen aan de binnen kant, waar je niet kunt komen met de spuit. Het klonk wel goed. |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed zo,en nu maar hopen dat meer mensen het nu een keer gaan snappen na dat ze dit gezien hebben,dat geklungel met afbijt sommige,THIS IS THE WAY TO GO!!! Super netjes en je ziet meteen waar je aan toe bent,en het roest niet meer. |