|
||||
|
||||
Super
|
||||
|
||||
Netjes hoor!
Gaat inderdaad heel wat tijd in zitten, ook in alle boutjes en moertjes opnieuw te verzinken e.d.. Maar het geeft een mooi resultaat
|
||||
|
||||
Bedankt heren!
Ik probeer hem zo mooi mogelijk te bouwen en zo te lezen valt het in de smaak! |
|
||||
|
||||
Inmiddels alweer wat updates, afwachtende dat het casco naar de spuiter gaat wel mijn gecoate + gepassiveerde onderdelen terug gekregen
Draagarmen met de nieuw gemonteerde rubbers/fuseekogels Stukje schakelmechanisme met nieuwe rubbers Achteras deels afgemonteerd Zeer tevreden tot nu toe, wel aan het hopen dat het casco zo snel mogelijk naar de spuiter gaat... maargoed door covid loopt deze ook flink achter op planning helaas... Last edited by roelgts : 06-03-2022 at 15:17. |
|
||||
|
||||
Ziet er keurig uit zo
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
|||
|
|||
Netjes. Mooi werken he als alles nieuw is.
|
||||
|
||||
Quote:
Das zeker waar.
|
||||
|
||||
Echt goed bezig Roel
|
||||
|
||||
Eventjes geleden dat ik wat geplaatst heb, maar de carrosserie is inmiddels bij de spuiter! Is wel een andere spuiter geworden dan in eerste instantie gepland, deze liet het namelijk afweten.... Achteraf gezien misschien maar goed ook!
Daardoor wel een tijd de motivatie kwijt geweest maar die is weer volledig terug! Inmiddels al heel wat onderdelen nieuw gekocht/gereviseerd. T motortje begint ook wat te worden, was nog een hele zoektocht naar de juiste zuigers en kleppen maar heb ze uiteindelijk gevonden! Wat fototjes: |
|
||||
|
||||
Potverdikkemme netjes
|
||||
|
||||
Wow netjes man!
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Mooi werk ?
|
||||
|
||||
Tnx heren!
|
|
||||
|
||||
Weer het een en ander gedaan, besloten om na de motor+verlichtings kabelboom vernieuwd te hebben toch besloten om de verlichtingsboom voor achter ook aan te pakken
Verder stoelframes weer als nieuw gemaakt en ook weer bekleed. Verder kreeg ik n foto dat het onderblok ook gespoten is :E Vanaf vandaag ook op instagram te volgen: gts_mk1 |
|
||||
|
||||
Ziet er weer zeer netjes uit, keep up the good work!!
|
||||
|
||||
Nadat t weer enige tijd stil is hier, wat eigenlijk jammer is, want dr is n hoop gebeurd
Auto naar de spuiter betekende ruimte in de garage, dus een hoop delen klaar gemaakt voor montage enzovoorts Maar nu natuurlijk de grote update, hij is dus compleet gespoten PCC exclusive heeft mooi werk geleverd! Kan niet wachten om er aan verder te gaan nu! Ff n snel fototje: |
|
|||
|
|||
Kwijl!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Lekker hoor zo’n frisse nieuwe carrosserie! Daar krijg je wel weer zin van om te bouwen! Nu komt het leuke werk. Keep us posted!
|
|||
|
|||
Dat ziet er toch altijd zo top uit he netjes...
|
||||
|
||||
Nice!