|
||||
|
||||
The subject of our detail is a Volkswagen Golf Mk II, a little bit mooded meaning it has around 400 BHP and 4 wheel drive, it has a GT35 supercharger, forged pistons, lighted rods, metal gaskets and lots more.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet ook bagger uit als de wielen voor verder uitsteken dan achter
|
||||
|
||||
Normaal heeft een Golf af fabriek vooraan ook een grotere spoorbreedte dan achteren.
|
||||
|
||||
Quote:
als wij dat al weten,dan zal degene die zo'n project bouwt dat toch ook wel zien? zie ze wel vaker voorbijkomen,dikke auto's met v/a dezelfde et-waardes/breedtes... gemiste kans zullen we maar denken
|
||||
|
||||
Quote:
Dat het af fabriek gebeurt, is niet een design-foutje. Het heeft meer iets met de bestuurbaarheid te maken dan met de looks. En als die mk2 hierboven 4WD is, is het ook nog eens nodig rondom dezelfde maten te hebben. Iets zegt me dat die auto meer gebouwd is om snel te zijn, dan om mooi te zijn.
|
||||
|
||||
D'r zegt mij wel meer dat dat ding gebouwd is om snel te gaan en niet om mooi te zijn.. anders kies je wel een mooie kleur voor je auto en het hart van je wielen.. en die oud type deuren, lelijke wielkasten, grille etc etc dragen ook niet echt bij aan het geheel.
Maar hij is vast heel snel
|
||||
|
||||
Quote:
De rolomtrek van de banden moet hetzelfde zijn rondom, dus je hoeft niet per definitie voor de wielen uit te laten steken. En ik heb genoeg golfjes gezien met meer dan 400 pk die geen uitstekende voorwielen nodig hebben voor hun tractie en wegligging
|
||||
|
||||
en toch helpt het wel op de wegligging.. brede velgen achter zijn niet bevordelijk voor het echt snelle bochtenwerk
|
|||
|
|||
http://img714.imageshack.us/img714/5719/stoffelvag.jpg Proud VAG NATION MEMBER "27-06-10" Last edited by magik17 : 04-05-2010 at 09:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar pak je in eerste instantie al geen mk2 voor
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mijn edition Blue gti 8v:
|
|
|||
|
|||
Quote:
weet er iemand de kleurcode van deze wagen |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de foto's! Staat erg net vind ik.Enkel jammer dat ze die velgen maar met 1 ET-waarde hebben..... Is deze van iemand hier op het forum?
|
||||
|
||||
En zijn nieuwe interieur is ook heel dik geworden
|
|||
|
|||
Dikke mk2! die golf heb ik nog in de pvw staan
Met de bbs eronder vind ik hem tog dikker Maar mooi interieur ja |
|
||||
|
||||
Last edited by richard-polo : 06-05-2010 at 14:08. |
|
|||
|
|||
Die bruine... ziet je auto er zo strak uit, knoei je van die verlichting erop en wtf is met die uitlaat uitsparing gebeurt en die lelijke uitlaat die er onder "bungelt" waar normaal de uitlaat uitsparing zit
Oja en het was net iets teveel werk om de gaatjes waar het logo zat ook strak te maken Voor de rest dikke mk2 |