|
|||
|
|||
Gisteren op industrie terein in Gorredijk. Staat al een mooi tijdje buiten.
74'er Passat L. |
|
||||
|
||||
cool ding, zeg.. zal wel aardig verrot zijn..
|
|
||||
|
||||
Zonet [rond 11:45] op de rontonde van Noard-Burgum, een Wytze-rode Jetta 2, dikke bumpers, zwaar verlaagd en glimmende ATS Cups.
Wytze-rood, omdat ik geen idee heb hoe die kleur heet. Die uni-rode kleur En daarna tegen 12'en deze Kever bij de C-1000 in Damwâld...
|
||||
|
||||
Rond half 6 in Hengelo een zwarte polo 6n2 met bbs-en
en een witte cabrio op het kruispunt bij de Intratuin in Enschede |
|
|||
|
|||
Quote:
LY3D tornado rood , auto van Martine van Auke kwam haar ook 2x tegen |
|
||||
|
||||
Alberto tot 2x toe gespot met karretje, aan het bij beunen of moest de garage leeg???
ebut ook gespotttt |
|
|||
|
|||
Quote:
begin een transport bedrijf |
|
||||
|
||||
Gister een rode rocco gt op th lines in zwartsluis rond de klok van 3.
|
|
||||
|
||||
Een zwarte verlaagde passat met audi velgjes
Bij de Karwij in burgum |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik zag je jetta idd staan naast mn passat |
|
||||
|
||||
Fox gespot in Harderwijk
Dit heeft niks VW te maken maar vondt het toch wel even leuk om te laten zien Deze meneer in Utrecht had z'n volvo voor de ingang van de bouw neer gezet en de uitvoerder wou wel graag even met hem spreken! |
|
||||
|
||||
Gespot:
Vanmiddag in Zeist een Witte Golf 2, laag, volgens mij verbrede velgen en donkere achterlichten... Verder een ouwe passat (of santana) in Bilthoven gespot.. Reed zelf in de matzwarte Jetta
|
||||
|
||||
Quote:
waarschijnlijk die van scirocco-power uit emmeloord
|
||||
|
||||
Vandaag in emmen geparkeerd op de wilhelminastraat witte golf 1 met erg breed staal en trompet als uitlaat 38-sp-jd
Een groene golf 1 zag er erg mooi uit op de hondsrugweg sloeg rechtsaf naar de weerdingerstraat 16-gvb-5 |
|
||||
|
||||
Vandaag heel wat gezien:
Op de A1 bij Rijssen een colonne met vw busjes (T1 en/of T2) en een groene kever rond uurtje of 11 Rond half 12 een bruine kever cabrio, wou bij Apeldoorn invoegen op de A1 Om half 2 in Apeldoorn op de Jachtlaan, een zwarte golf 3 met dubbele uitlaten. Aan de zijkant een NL stickertje met M de Weerd dernaast. En als laatste om half 5 bij Voorthuizen een groene golf 1 met koplampsproeiers.
|
|||
|
|||
groene golf 1, met imperial ofnie?
Zoja, vriend van me, jongen zit niet op forum. |
|
||||
|
||||
Geen idee, hij had wel een 'mooie' chromen kentekenhouder achter..
|
||||
|
||||
geen imperial was een metallic kleur (gif) groen met heldere achterlichten.
|