|
||||
|
||||
Quote:
aan de cordoba zal het niet liggen |
|
||||
|
||||
Vanmiddag weer even bezig geweest
Eerst t subframe maar weer losgehaald Ik had de sabi stang verkeerd om gemonteerd en daar kwam ik pas achter toen ik de stuurstangen wou monteren Maar goed, hij zit er nu goed op Verder nog wat kleine klusjes gedaan. |
|
|||
|
|||
wil je die ramen ook nog douwe ?
heb ze nu van zolder |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
haal ze binnenkort op! |
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat had ik door |
|
||||
|
||||
Quote:
dus binnekort caddy 1 met 1z hahaha ,, |
|
||||
|
||||
Quote:
reactie even naar mijn eigen topic verhuisd, ik wil die van douwe niet te veel vervuilen |
|
||||
|
||||
Gisteren nog een setje dunlops in de maat 195-45-16 over kunnen nemen van Da-Brt, zal vast goed staan om de Borbet C's
|
|
|||
|
|||
Dat gaat mooi worden ! Zaterdag breng ik m'n golfje wat dichter in de buurt van jullie haha, dan gaat die naar gooi toe en die leeft zich er dan op uit.
Ben benieuwd naar de opbouw foto's van je project! |
|
||||
|
||||
Dan staatie bij mij om de hoek
Gooi red zich er wel mee! |
|
|||
|
|||
Heb trouwens nog een uitlaat met dubbele pijpjes van golf 2 gti 8v.
Wil deze verkopen omdat ik een enkele pijp onder m'n auto wil. Ik weet niet of jij nog zoiets zoekt ? of ging je volledig rvs ? Las dat je om fotos vroeg ofzo in de vraag en aanbod haha |
|
||||
|
||||
Nee niet meer, ik ga voor volledig rvs met 1 demper.
|
|
|||
|
|||
Ah oke duidelijk.
Ik ga ook voor 1 demper. Later dan RVS, nu nog geen budget voor haha, Maar wil graag een pijp ipv 2 pijpjes. |
|
||||
|
||||
hast ol wot vorderingen douweeee ..
gr gooi |
|
||||
|
||||
Nee Gooi, morgen nog werken en dan vanaf vrijdag vakantie!
Maar goed, met 3 koters zal het niet dag in dag uit alleen maar Golf zijn. |
|
||||
|
||||
dus mooi de spaghetti op tafel ,en uitzoeken die bende
|
|
||||
|
||||
Quote:
idd de koters matte wot aandacht ,, jet erbie .. rustigblijfe komt wel goed .. |
|
||||
|
||||
heb net alles zon beetje gelezen en bekeken van deze topic
ziet er netjes uit man en die kleur is echt wel masterlijk hou hem vanaf nu wel in de gaten zelf ben ik veel op papier aan het zetten voor me jetta mk2 maar dat terzijde ga zo door
|
|||
|
|||
Hey douwe! Ziet er echt goed uit.
Mijn golfje staat nu zo ongeveer bij jou om de hoek, bij gooi haha. Trouwens een vraagje, de verstuivers die in een AFN zitten. ik hoorde dat verstuivers van bepaald type golf 4 ook kunnen? Welk type zou dat dan zijn? |