|
|||
|
|||
Thanks femme, deze is alleen licht groen qua kleur. Maar dat mag de pret niet drukken.
Mooie shop trouwens |
|
|||
|
|||
ik weet dat het lastig is omdat ze zwart zijn maar kan iemand deze velgen wit hart photoshoppen en een gepolijste rand als dat lukt, hoeft natuurlijk niet perfect maar even voor het idee.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
Quote:
gaat niet lukken omdat enigzins toonbaar te doen. welk model velg is het? veel makkelijker om er een andere velg in de shoppen |
|
||||
|
||||
De Azev A velgen zijn er al ooit eens onder gephotoshopped maar zou iemand ze misschien ook nog in de kleur van de auto kunnen maken? Mits dit mogelijk is natuurlijk.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iemand die goesting heeft om het volgende een beetje te choppen ?
het hart van de velg zou in het oranje moete komen (zie 2de foto) en de lip van de velg gepolijst alvast bedankt
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje ruk gephotoshopped, maar voor het idee
|
||||
|
||||
zijn stalen velgen zo mooi te polijsten dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Polijsten kan wel, maar het roesten naderhand zal het grote probleem zijn. Beetje jammer van je werk dus.
|
||||
|
||||
Quote:
voor de chop en mss een beetje off topic maar als je de lip polijst is het daarna niet mogelijk om er blanke vernis over te zette om het roesten tegen te gaan ?
|
|||
|
|||
Gepolijst staal roest minder snel schijnt
Rijd geloof ik in Amerika al jaren een grijze mkII met gepolijste stalen velgen met zwart hart |
|
|||
|
|||
Kan iemand deze velgen onder mijn auto shoppen aub?
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Quote:
Blanke lak pakt (bij alu) niet goed op een hoogglans gepolijst oppervlak, zal bij staal ook zo zijn neem ik aan. Mss dat goed in de wielen wax zetten en regelmatig bijhouden (zoals dat ook bij gepolijst aluminium moet) wel werkt.
|
|||
|
|||
Quote:
Niemand?? |
|
||||
|
||||
Quote:
hoe heten de velgen? dan zoek ik een betere foto op
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zijn SWH Anniversary velgen wit 16" Kan je trouwens ook de auto laten zakken? Dan weet ik of het mooier staat om hem te verlagen. Alvast super bedankt Last edited by foxmanvos : 19-04-2013 at 13:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
echt goeie afbeeldingen zijn er niet, hoop dat je er iets mee kunt heb je auto btw ook ff snel verder verlaagd
|
|||
|
|||
Quote:
Damm super zeg. Vind jij dat ze er mooi onder staan? |