Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 10-08-2011, 07:12
marcocaddy marcocaddy is offline
Forum regular

Hierbij een paar foto's die ik zondag gemaakt heb

Hierbij een paar foto's die ik zondag gemaakt heb

Last edited by marcocaddy : 10-08-2011 at 16:21.
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 07:13
MKIII MKIII is offline
Forum Regular

Ook ik heb het naar mijn zin gehad bij M.i.V.W.
Alhoewel ik vorig jaar de locatie op het andere terrein beter vond.
Miste de 'hanger'. Maar dat mocht de pret niet drukken... Hierbij mijn foto's.

M.i.V.W. 7.8.11 PT.1

M.i.V.W. 7.8.11 PT.1

M.i.V.W 7.8.11 Pt.2

M.i.V.W 7.8.11 Pt.2
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 07:13
brabomk1g60's Avatar
brabomk1g60 brabomk1g60 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by robveedub
Allen bedankt voor jullie lovende woorden maar ook zeker ( deels terechte ) kritieken. Zonder hier verder op in te gaan, heeft ieder verhaal nu eenmaal twee kanten.

Tijdens ons event zijn er zeker door de druk maar ook de plotse paniek, die tijdens die ontzettend harde bui direct om negen 's ochtends ontstond, een aantal zaken anders gelopen of door mensen opgevat als dat we vooraf gedacht en achteraf ook zeker gewild hadden.

We zitten al weer zeer binnenkort bij elkaar voor de evaluatie van 2011.
We zullen alle positieve en negatieve feedback meenemen in de voorbereidingen voor mivw event 2012!

Overigens jammer dat er gedacht wordt dat we alle winsten in onze zakken stoppen en er leuke auto's van bouwen en buitenlandse meets van bezoeken.
Vliegveld valkenburg maar het mivw event in het algemeen is inmiddels een aardig moeilijke en dure bedoeling aan het worden. Dit gebeurt nog steeds op vrijwillige basis door een hoofdorganisatie van een aantal mivw leden en 75 vrijwilligers op de dag zelf!

We proberen ons event ieder jaar dikker te maken en de winst te investeren in de toekomst. Helaas konden we dit jaar niet meer over een indoor locatie beschikken omdat daarvan de financiele risico's te groot werden door de belachelijke bedragen die door de nieuwe eigenaar gevraagd werden.

Door het bouwen van een professioneel podium wilden we ons event wel een nieuwe en lang gehoopte invulling geven. De kosten van dat soort grappen lopen aardig in de papieren.

We hopen hoe dan ook dat iedereen kan terug kijken op een geslaagde dag met een ongelooflijke kwaliteit aan bezoekers, auto's, sfeer en vriendschappen!

Denk dat iedereen wel weet wat het kost om zo'n meeting op poten te zetten en te krijgen dus daar zal je ook alleen maar lof over horen tenminste van mij wel, grootste gedeelte was super gedaan alleen als ik in de veronderstelling ben dat het 15 euro kost om het terrein op te mogen en moet ineens 20 euro aftikken is dat een huh? moment maar goed maakt nix uit volgend jaar er ff bij vermelden dat de bijrijder 5 euro kost.

De lange wachttijden voor het eten, niet jullie schuld maaar van de ondernemers zelf, zoveel mensen en dan nog alleen op bestelling eten maken, u besteld een tosti we maken een tosti dan gaat het lang duren ja.

Grootste ergenis (denk ik) was de selectie ronde die er was bij het S&S gedeelte, iedereen steekt zijn zuur verdiende geld in de auto bij de 1 is dat meer als bij de ander maar ze zijn allemaal even trots op hun werk dan mag het toch niet zo zijn dat een ander bepaald of jou auto wel of niet goed genoeg is voor de show&shine en wat IK dan nog het ergste van alles vindt als ik over de S&S loop dat ik hoor dat sommige Zure (jury) leden auto's aan het afkraken zijn en niet zachtjes ook, kom op jongens dat is nergens voor nodig lijkt me, we kunnen ons niet allemaal het beste van het beste veroorloven.

Dus al met al 3 puntjes van kritiek valt best mee toch?
Sorry 4...... die mooie dikke bmw hoorde er ook niet thuis op de S&S

mvg,
roy
AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily

WWW.KLEENFREAKS.NL
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 07:22
Archiebald Archiebald is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by brabomk1g60
Grootste ergenis (denk ik) was de selectie ronde die er was bij het S&S gedeelte

Misschien een leuk idee?

Volgend jaar gewoon iedereen door elkaar, alleen de S&S auto's op een stuk tapijt, hekje er omheen... Zo krijgen de mindere auto's, die er dan dus gewoon tussen staan, ook aandacht. Want de mensen "moeten" erlangs lopen voor de volgende S&S auto. Zo voorkom je ook dat mensen zich gepasseerd voelen.
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 07:26
brabomk1g60's Avatar
brabomk1g60 brabomk1g60 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Archiebald
Misschien een leuk idee?

Volgend jaar gewoon iedereen door elkaar, alleen de S&S auto's op een stuk tapijt, hekje er omheen... Zo krijgen de mindere auto's, die er dan dus gewoon tussen staan, ook aandacht. Want de mensen "moeten" erlangs lopen voor de volgende S&S auto. Zo voorkom je ook dat mensen zich gepasseerd voelen.

ik stem voor
AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily

WWW.KLEENFREAKS.NL
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 07:29
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Ik niet .. dan krijg je toch exact hetzelfde, dan voelt de een zich weer gepasseerd omdat hij geen hekje en tapijtje heeft.

Gewoon alles door elkaar, 't is niet die hele sjieke weekend gangers (blanz, low familia, etc.) die zou je bij elkaar vooraan kunnen zetten. Maar ik denk dat de grootste misser zit door het stuk bij het podium echt af te zetten met die doorgang en die hekken/strobalen.. dat icm de schots en scheve parkeerwijze op het andere terrein gaf de indruk dat het niet echt bij de (show)meeting hoorde .. zo heb ik het ervaart althans.

De eettenten lijkt me overigens ook niet echt de fout van die mensen zelf.. wellicht kunnen ze er iets meer gang achter zetten (weet niet hoe hard die gasten aan het werk waren, ik had niks besteld omdat ik de rij die er stond al niet echt zag zitten). Maar als er gewoon gewerkt wordt dan is het een keer klaar, gewoon 2 extra tenten erbij zetten denk ik dan. Als je 2x zoveel volk hebt als een 'normale' meeting moet je daar je schaftvoorzieningen ook op aanpassen denk ik.

Last edited by Misha : 10-08-2011 at 07:35.
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 07:51
VW Addict

Ja daar heb je ook weer een punt... Door elkaar is in mijn ogen sowieso de beste manier... Misschien dat je en aantal auto's. 100 ofzo, wel via een voor selectie op een apart (niet door hekken afgezet dus) terrein kan neer zetten. Om een exclusief hoekje te houden.

Maar mensen zoals ik, zonder dikke auto dus, hebben dan ook bekijks. Nu zat ik op een gegeven moment in mn auto een broodje te eten en kon het net zo goed de parking van de Ikea zijn.. Hahaha

Even voor de duidelijkheid het is opbouwende kritiek hoor, ik weet dat mn auto geen showpakker is en ik heb me uitstekend vermaakt!
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 08:30
appie's Avatar
appie appie is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by chris
Weet iemand wat voor motor er in deze paarse cabrio ligt?

Zag hem bij een stoplicht sprintje 'billenkoek' krijgen van een 75er Swallowtail...

had ik wel willen zien

moet een hele gave meeting geweest zijn als ik zo de foto`s zie en de verhalen lees

ben zelf pas gistere terug gekomen uit Turkije , maar volgend jaar ga ik er zeker bij zijn

www.italo.nu
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 08:37
SteffenUS's Avatar
SteffenUS SteffenUS is offline
VW Fanatic

[QUOTE=marcocaddy]Hierbij een paar foto's die ik zondag gemaakt heb

Is/was dit een interieur uit een golf mk4??
Heb deze jammer genoeg helemaal gemist...
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 08:44
basjuh basjuh is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik niet .. dan krijg je toch exact hetzelfde, dan voelt de een zich weer gepasseerd omdat hij geen hekje en tapijtje heeft.

Gewoon alles door elkaar, 't is niet die hele sjieke weekend gangers (blanz, low familia, etc.) die zou je bij elkaar vooraan kunnen zetten. Maar ik denk dat de grootste misser zit door het stuk bij het podium echt af te zetten met die doorgang en die hekken/strobalen.. dat icm de schots en scheve parkeerwijze op het andere terrein gaf de indruk dat het niet echt bij de (show)meeting hoorde .. zo heb ik het ervaart althans.

De eettenten lijkt me overigens ook niet echt de fout van die mensen zelf.. wellicht kunnen ze er iets meer gang achter zetten (weet niet hoe hard die gasten aan het werk waren, ik had niks besteld omdat ik de rij die er stond al niet echt zag zitten). Maar als er gewoon gewerkt wordt dan is het een keer klaar, gewoon 2 extra tenten erbij zetten denk ik dan. Als je 2x zoveel volk hebt als een 'normale' meeting moet je daar je schaftvoorzieningen ook op aanpassen denk ik.

helemaal gelijk..

vorig jaar werd je ook opgesplitst.. dikke wagens die s'ochtends aan kwamen mochten tussen de hangaars staan.. die iets mindere werden de andere kant op gestuurd..
en toen het tussen de hangaars vol was werd iedereen de andere kant op gestuurd :P
maar toen idd geen afzetting oid... en heb toen volgens mij maar weinig mensen horen klagen
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 08:59
classic-edition's Avatar
classic-edition classic-edition is offline
Volksforum Aandeelhouder

Ik kwam helaas net te laat terug van vakantie en heb het dus moeten missen en heb dan ook niet de praktijkervaring.
Toch lijkt het mij logisch dat als je veel buitenlandse clubs weet te trekken naar jouw meeting met dikke wagens dat je die een voorkeursbehandeling geeft met de zekerheid om op de show en shine te mogen staan. Andersom zal dit zo ook wel werken.

Ik denk dat we blij mogen zijn met een club als MIVW die het elk jaar weer voor elkaar krijgt om steeds meer dikke auto's uit heel europa na een 1 daags meeting te krijgen.

Juist daarom is deze meeting zo geliefd in binnen en buitenland

Web: www.djmarcomartinez.com
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 09:03
VW Addict

Heeft er iemand van hier trouwens url'tjes naar de forums van die buitenlandse clubs die er stonden...

Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn, maar wil mn foto's ook graag met hen delen namelijk
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 10:12
Jacksters Jacksters is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Tom-Mk2Vr6
Dank je! Altijd leuk om te horen

Inderdaad Tom daar doen we het toch ook voor

Voor de rest niks veranderen aan de meet !
Volgend jaar weer de hal erbij en meer vreetkrampjes en klaar !
Old 10-08-2011, 10:23
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Ik kwam helaas net te laat terug van vakantie en heb het dus moeten missen en heb dan ook niet de praktijkervaring.
Toch lijkt het mij logisch dat als je veel buitenlandse clubs weet te trekken naar jouw meeting met dikke wagens dat je die een voorkeursbehandeling geeft met de zekerheid om op de show en shine te mogen staan. Andersom zal dit zo ook wel werken.

Ik denk dat we blij mogen zijn met een club als MIVW die het elk jaar weer voor elkaar krijgt om steeds meer dikke auto's uit heel europa na een 1 daags meeting te krijgen.

Juist daarom is deze meeting zo geliefd in binnen en buitenland

Klopt Marco, maar dat wil niet zeggen dat je gewoon dikke auto's uit binnenland (en ook buitenland, die stonden er ook op die plaats) zomaar op een 'berg moet gooien'. Wat ik al zei, een stukje exclusief is nice, maar behandel elke andere bezoeker ook gewoon met respect en niet een afgezet terrein en kijk maar hoe je het doet..

Overigens zoals Archibald aangaf.. opbouwende kritiek hè boys
Old 10-08-2011, 11:05
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

Denk dat ze het bij MIVW nu wel weten wat er mis is gegaan
(Dat was zondag morgen al duidelijk bij de organisatie , weet ik uit zeer goeie bron )

Door diverse omstandig heden gaan dingen niet zo Als gedacht
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 12:41
skywalker38 skywalker38 is offline
Postwhore

Dat er geen winst word gemaakt lijkt mij zeer sterk,een kennis van mij stond vorig jaar in de hangar met stand voor een bepaald bedrag waarvoor dit jaar bijna het vijfvoudige moest worden neergeteld,dus hoe verklaar je dat dan?
Plus de muntjes die je moest aanschaffen voor het eten en drinken ging toch ook via vrijwilligers van mivw?.Lijkt mij dan logisch dat er dan prijsafspraken zijn gemaakt vooraf met de ondernemers die daar stonden?
En om in de toekomst gezeik te voorkomen betreft wie waar staat met zijn auto gewoon alles door elkaar heen,en sorry dat ik het zeg maar dat kleedje en een hekje om een showauto gaat toch wel erg ver als ik mij niet vergis zijn wij allemaal autoliefhebber en zullen deze mensen heus wel met respect met andermans voertuig omgaan,trouwens 9 van de 10 showautos kon je nu ook normaal omheen lopen zonder "hekje eromheen,,
Ik wil nog wel even benadrukken dat men al het recht van de wereld heeft om er iets aan te verdienen ik begrijp ook wel dat er zeeer veel tijd wordt ingestoken om het te organiseren en in goede banen te leiden,laat dit wel duidelijk zijn,ik zal ze wat dat aangaat ook niet aanvallen.
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 12:54
2H-2H's Avatar
2H-2H 2H-2H is offline
VW Guru

Weet iemand ook het aantal auto's enof bezoekers??
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 14:07
VW Addict

Quote:
Originally Posted by skywalker38
als ik mij niet vergis zijn wij allemaal autoliefhebber en zullen deze mensen heus wel met respect met andermans voertuig omgaan,trouwens 9 van de 10 showautos kon je nu ook normaal omheen lopen zonder "hekje eromheen,,

Wie heeft het DAAAAAR nou weer over........

Ik kom gewoon met een idee, dit ipv te zeuren over het te kort aan vuilnisbakken. Maar het was goed bedoeld hoor.
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 15:15
VW_Mannetje VW_Mannetje is offline
No personal life

Wat een gezever allemaal :P
Ik wil foto's zien, want ik ben niet geweest helaas...

Iemand ook nog foto's van mijn oude Golf 1? FD-80-BJ, Manilla groen en van '79.
Op het andere forum ben ik er 2 tegen gekomen.
Reply With Quote
Old 10-08-2011, 15:24
cdebruyn's Avatar
cdebruyn cdebruyn is offline
Forum Regular

Dat het vijfvoudige werd gevraagd voor een stand/kraampje is waarschijnlijk te verklaren door de opmerking van 1 van de organisatoren, eerder in dit topic, dat de prijzen "sky-high" gegaan zijn i.v.m. nieuwe eigenaar!

Logisch dat je dit doorberekend om in ieder geval de kosten te dekken!

- Ja; dat er op de site van MIVW staat dat de entree 15 EUR is per auto, en ook ik ineens 20 EUR moest aftikken was wel raar, maar die 5 EUR was ook wel te overzien.
- dat er te weinig eetgelegenheden waren? Ook mee eens
- dat er te weining prullenbakken waren? Ook mee eens
- dat de "scheiding" van auto's niet helemaal netjes was? Ook mee eens
- Dat het ONTZETTEND moeilijk is om een (figuurlijk) waterdichte meeting te organiseren? Absoluut - heb zelf wel eens grote meeting mogen organiseren en daar komt heel veel bij kijken!

Al met al denk ik dat er inmiddels goeie tips zijn aangedragen (ik zie het niet als kritiek)
om het volgend jaar een nog groter succes te laten worden!

Het was mijn eerste MIVW maar absoluut niet de laatste! Complimenten voor de organisatie!

Grtz.
Chris
Reply With Quote
Reply

Posting Rules