|
||||
|
||||
Quote:
Neeej van abbe museum dat zijn de thema,s jonguh en dus ook hun werk.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een afzetter |
|
||||
|
||||
Quote:
Welk werk? Ze hebben een baan, geen werk! Bergje hardhout in een museum neer flikkeren kan ik ook nog wel! Mijn ergernis: Schoenen gekocht via internet, betaald, melding gekregen dat ze verzonden zijn. Dag later: Bedankt dat u onlangs heeft gewinkeld op onze webshop. Uw bestelling of aankoop is echter vroegtijdig onderbroken. Waarom is die onderbroken? Prutsers!
|
||||
|
||||
erger me al een tijdje aan het matrixbord dat langs de doorgaande weg richting emmeloord staat...je mag er 50,rij je harder komt er dit te staan;
dus ook als je net als ik netjes 51 of 52 langs komt rollen,komt dat saggerijnige kopje voor de dag,terwijl ze daar in mijn ogen beter tot 5km overschrijding een begrijpend knipoogje van hadden kunnen maken,dit dus;
|
|||
|
|||
Quote:
AMEN die heb je hier in de buurt ook, mongolen borden die niet werken...
|
|||
|
|||
bij purmereutel staan ook van die borden: u rijd te snel, ja uh gelukkig wel. Je mag 70 daar al sta je in de file staan die borden nog aan
|
||||
|
||||
en we hebben er weer eentje. koper KA van Velzen uit Kampen kan schijnbaar velgen kopen voor 7 tientjes( 4 stuks met banden) terwijl er staat vaste prijs en er al biedingen zijn van 200 euro.
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat niet R (roel) van Velzen geweest,die is namelijk niet zo groot.dan snap ik het denk ik,7 tientjes voor nieuwe velgen met banden voor onder zijn mammoet skelter moet dan lukken lijkt mij Last edited by HannoverEdition : 30-03-2011 at 18:57. |
|
||||
|
||||
heb hem gemaild dat ie daarvoor wel eentje mag ophalen:
reactie: ik weet wat het kost en of ik wakker wil worden, want meneer ( nogmaals) weet wat het kost en daar kan hij het voor halen. Het is net alsof mensen denken dat ze je een plezier doen met een bod van 5 euro.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Purmereutel?
|
||||
|
||||
Purmerend?
|
|
||||
|
||||
Ik erger me aan het feit dat als je je auto mooi gepoetst hebt en alles, hij er na een paar dagen toch weer als een varken uitziet..
|
||||
|
||||
daarom poets ik m'n auto's [bijna] nooit.....
|
||||
|
||||
Ja maar als je dat niet doet, dan krijg je 'm zeg maar nóóit meer schoon na een paar weken..
En ik ben dan ook weer van mening dat bij de auto-hobby je auto schoonmaken/houden hoort. Niet dat ik de grootste poetsfanaat ben hoor.. integendeel
|
||||
|
||||
Quote:
Pak je 'm toch in met cellofaan?
|
||||
|
||||
Hmm heb mn golf al zeker 3 jaar niet gewassen... Nu ik eroverna denk nog nooit sinds ik um heb...
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat moet ook nie |
|
||||
|
||||
Quote: