|
|||
|
|||
gave combi zo zeg!!
|
||||
|
||||
Quote:
Is wel een 5-deurs maar geen combi.... hele nette MKIII....
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je! Dan ben ik eens benieuwd naar de jouwe Ik gebruik de wagen dagelijks en kan vrijwel probleemloos rondrijden. Ik heb heb laatst geprobeerd een cm lager te rijden voor, maar dan loopt de aandrijfas tegen de carroserie aan
|
||||
|
||||
Quote:
Haha daar is er ook eentje wakker Thanks!
|
|||
|
|||
Ziet er heel erg dik uit nigel ! Zag m vanmorgen nog staan in nieuwdorp toen ik met de bus erlangs kwam
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de info. Die van mij is wel een 16v,weet niet of die blok lager komt. Verder lijken erg hard op elkaar: zelfde kleur, 5 deurs en de rode accenten! Ben nog aan het twijfelen of ik er 185/35 of 195/40/17 onder ga duwen. Denk het 2de, de velgen die er nu onder komen zijn ook 7,5" maar de volgende wat breder dus kan ik die banden nog gebruiken. |
|
||||
|
||||
Mooi resultaat Nigel !!! Helemaal mijn ding zo....
|
||||
|
||||
heel erg gaaf......
|
||||
|
||||
Dikke Golf!
Je bent afgelopen jaar bij Edi in Beek geweest voor APK en bandjes demonteren klopt dat? Liep daar toen stage |
|
|||
|
|||
Allejezus wat staat dat ding laag zeg haha, wel dik ding hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt, die tractorbandjes mochten er inderdaad vanaf
|
|||
|
|||
Ben je nu klaar of niet Nigel?
Of ga je nog lekker door, aangezien het geen project zou worden!
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik heb even getwijfeld om hem weg te doen en wat anders te gaan halen Maar het is toch wel een fijne wagen dus we gaan nog even verder Aangezien de meetings er weer aankomen heb ik de wagen maar eens even een klei behandeling gegeven en de wagen grondig gepoetst en in de was gezet... Uit de deursponningen kun je eten En ik heb luxe kentekenplaten gemonteerd...
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
idd beter een paar meetings pakken en na het seizoen weer verkopen.
of kun je niet zo lang wachten!
|
||||
|
||||
Netties Nigel .. zou een zwart grilletje mooi staan? Kan me zo niet voor de geest halen op een mk3..
Verders alleen nog van die smoke 20jahre knippers/dummies/mistlampen erin en verder niks meer
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Misha, ik zou niet weten of dat zou staan.. Misschien ooit eens een keer proberen. 20 jahre knippers en verstralers staan op de planning Verder heb ik ook een KW inox setje aangeschaft zodat mijn vriendin niet meer verplicht met sport-bh hoeft te rijden Die goedkope rotzooi wat er nu onder zit komt mij onderhand de kont uit
|
||||
|
||||
Blijft een super wagen dit! Heb nooit veel met MK3's gehad, maar als ik dit zie wil ik er ook wel 1
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Lieuwe Ik moet zeggen dat het een fijn wagentje is. Hij begint ook steeds beter te lopen sinds ik naar de Nordschleife op en neer ben gereden. Ik denk dat de wagen de laatste jaren wat weinig Autobahn heeft gezien Gister even 4 nieuwe ringen gekocht aangezien ik de oude er met de slijpschijf vanaf moest halen Dus nu heb ik ook de kunststoffen ringen ipv de metalen. Ook heb ik de schroefset helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, straks eens even de set eronder leggen Wat er over is van de ringen En waarom ze vastzaten Ben echt eens benieuwd hoe KW rijdt ten opzichte van de huidige Triple S set