|
|||
|
|||
ben er weer
wat een week gehad
|
||||
|
||||
Quote:
jahha je was even in het wilde westen he maar goed dat je weer beter bent |
|
|||
|
|||
Mooi Pieter !
Het hartje ziet er weer goed uit. En die velgen
|
||||
|
||||
Zo vanmorgen even de uitlaat te pas gemaakt (katvervanger) zelfgemaakt want die was niet te koop teminste ik kon hem nergens vinden,vanmiddag de aandrijfassen er onder plaatsen en dan zijn we klaar voor het grote gebeuren dat de motor kan gaan lopen, hoop ik teminste
de laatste lootjes wegen het zwaarst zeggen ze maar dar is ook zo want je moet wel weer 10 dingen los hebben voor je er weer 1 kan plaatsen maar ja dat is hobby Last edited by monark : 02-03-2010 at 11:52. |
|
|||
|
|||
heel mooi
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit pieter!!
Dit wordt een mega dikke rallye wil hem v/d zomer graag in real life zien Neem ik big daddy wel mee op sleeptouw als gezegde dan he Zou die gast niet graag willen slepen |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit pieter.
en de golf al thuis van buurman. het projeckt
|
|||
|
|||
even een berichtje vanaf het werk, via de tel. Ziet er goed uit zo te zien op de kleine fotos. Groeten.
|
||||
|
||||
Quote:
nee mathijs dat zou ik ook niet doen,je krijgt spontaan een hernia van die vent |
|
||||
|
||||
Quote:
ja de usa golf is ook al thuis hij is er al druk mee bezig,maar vanmiddag eerst de aandrijfassen plaatsen onder de ralley en dan mag hij weer verder met zijn eigen golf ha ha |
|
||||
|
||||
Quote:
ja hoe kleiner de foto hoe beter het lijkt he |
|
||||
|
||||
Quote:
ja het word al wat |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Keep it going !
|
||||
|
||||
it wurd allejer krekt echt
sjugt der best ut |
|
||||
|
||||
Mooi pypke boeke, henget der kreas under
|
|
||||
|
||||
ja het gaat de goeie kant op en we maken ook al een voorzichtige schatting dat we 1 april voor de apk keuring kunnen en dat is geen grapje
|
|
||||
|
||||
Waar heb je die einddemper vandaan Pieter? Is dat de originele look?
|
||||
|
||||
komt wel heel dicht in de buurt van de orginele look voor 99% ongeveer,is op maat gemaakt van rvs door eps hoogezand in rond 58 mm,en hoe gaat het bij jou met de steenslagstickers zijn er al goede berichten.
misschien een fotoke van de stickers groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit zo, mooi pijpje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Valt me niks af Pieter , op de grotere fotos lijkt het super.