![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Martijn en ik hadden er nog over... Nu er al honderden mensen uit héél Europa voor 1 dag komen, Stel je eens voor als deze meet een weekend/midweek event was... ![]() ![]() Cor en de rest van organisatie... Veel succes dit weekend, en jullie verdienen nu al een dikke pluim! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De jetta staat inmiddels al klaar , ben nog bezig met de golf (die gaat ook mee) ,en een setje wielen voor johan , en ,en ,en .................nog een druk weekje te gaan , maar ik heb er wel heel veel zin in !!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wij komen ook helemaal uit Friesland hoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Daar doelde ik ook op hehe..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() See am Dutch hahahah
Laten we met beide benen op de grond blijven staan hihi
|
|||
|
|||
![]() Het scheelt niet veel Cor... Nog een paar jaartjes
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Siked!
|
||||
|
||||
![]() we gaan het dit weekend zien cor of jullie met beide benen op de grond moeten blijven staan. ik volg nu al weken wat andere forums maar als je leest wat er naar jullie meet komt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() is een vliegveld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahahahha lachen! is een vliegveld, ja die is wel leuk!
![]()
|
||||
|
||||
![]() op jullie site staat trouwens 9.00 uur, ik weet niet of dat van vorig jaar is of dat er een foutje gemaakt is??
|
||||
|
||||
![]() môge...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ook goedemorgen, ik weet dat het 9.30 is maar kan me voorstellen dat buitenlandse meetinggangers op de site kijken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daar red Cor wel mee denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om er nog ff wat aircooled vibe in te gooien hier, de LIJST voor het "AirMighty Area" blijft zich goed uitbreiden en iedere dag melden zich er nieuwe mooie auto's aan!
Van Resto-, Cal- tot Rat-Look en zelfs de eerste echte "Oldskool Gassers" are on the list! As long as it's got the right attitude you're in! Come and check this out... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook het NH hotel is er klaar voor...
En er zijn daar nog veeeel meeer verrassingen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Waar zitten nu de meesten dan?
NH hotel? Niet meer in Holiday Inn? Als ik dit zo lees dan jeukt als een malle, maar helaas zullen we er dit jaar niet bij zijn. Volgend jaar 100% weer wel, da's nu al een feit! MIVW & Fanatics crew, succes dit weekend ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
COOL ![]()