|
||||
|
||||
Heel flink project, veel succes er nog mee
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Bedankt. Het wordt inderdaad steeds, eigenlijk heel onbewust, weer wat groter. Moet alleen langzaamaan een beetje op de kosten beginnen te letten denk ik. Vandaag zoals gezegd de BBS-en uit elkaar gehaald. Twee van de vier randen waren namelijk verkocht, en zijn vandaag naar Ivo's op de post gegaan. Beetje een haastklusje geweest, maar het is gelukt, ook met dank aan Mark voor 't afhalen van de bandjes. De laatste keer dat ze zo te zien zijn, in deze vreselijke staat: En dit was eigenlijk de netste van de vier velgen: De plakken lak die d'r op gekliederd waren vielen er gewoon vanaf als je de boutjes en moertjes los draaide, dramatisch. Ik wens Peter dan ook veel succes met het opknappen van de set later dit jaar. Respect trouwens voor de mannen die dit dagelijks doen... wat een takkewerk! De kit die ertussen zat, zag er trouwens heel anders uit dan de kitnaden die door de restaurateurs worden aangebracht. Iemand een idee waarom? De twee dunne meegespoten lijntjes zijn de kit, ik ga ervan uit dat dit nog af fabriek is. De kit zelf, onder het laagje lak, is zwart. Tegenwoordig wordt er meestal 'n één centimeter brede blauwe kitnaad opgesmeerd...
|
||||
|
||||
ori
|
||||
|
||||
Die set ziet er wel heel erg uit zeg
Maar Peter kan er zeker weten iets moois van maken!
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht al zoiets, maar waarom d'r tegenwoordig dan zoveel kit op wordt gesmeerd begrijp ik dan weer niet. Is in ieder geval fijn te weten dat ze dan inderdaad nog nooit uit elkaar zijn geweest. Quote:
Erg hè. Nja, hoe erger ze d'r nu uitzien, hoe groter de verbetering is als ze klaar zijn.
|
||||
|
||||
heej chris
wat zei jij nou vanmiddag over die remklauwen had je er nog liggen laters
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog minimaal één setje VWII klauwen liggen, volgens mij zelfs twee. De nippeltjes zouden nog in orde moeten zijn, maar heb nog geen kans gehad dat na te kijken. Wat heb je precies nodig, alleen dat nippeltje of de hele klauw? Volgens mij zijn die dingen namelijk niet meer los bij de dealer te bestellen...
|
||||
|
||||
allleen de rechter klauw en als je links heb voor de zekerheid
maar nippels is niks bijzonder haal je bij de onderdelenboer dus gr mark
|
||||
|
||||
Regelen we binnenkort wel effe dan, we houden contact.
|
||||
|
||||
Quote:
bij wie?.. precies.. asvalteren noemen we dat, sommigen zijn zo erg dat je er bijna geen band meer om hoeft te leggen
|
||||
|
||||
Quote:
Nja, veel... normaal zit er met blauwe kit over de hele zijkant van het hart zeg maar één rand. Niet twee 1mm dunne randjes tussen voorkant en hart en achterkant en hart dus, maar 'n 1cm brede kitrand tussen voorkant en achterkant, waardoor gelijk alles wordt afgedekt.
|
||||
|
||||
Zojuist een aanbetaling gedaan op het nieuwe interieur.
Het oude: Het nieuwe:
|
||||
|
||||
zo das wel een verbetering!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel, het was de bedoeling twee keer dezelfde foto te posten. Heb net de aanbetaling gedaan op eenzelfde setje als er al in zat, alleen dan van de Corrado. Iets lagere voorstoelen dus, en nog veel belangrijker, zonder schade. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik met de achterbank wil gaan doen. Of ik de Golf bank er in laat, of toch voor de Corrado kuipjes bank ga. Dat laatste spreekt me meer aan... zeker als dat betekent dat ik de set die er nu in zit kan verpatsen.
|
||||
|
||||
Hier dan de plaatjes van het nieuwe interieur. Hetzelfde setje als ik al had, maar dan van een Corrado, en in veel betere staat.
En wat extra delen, waarmee ik waarschijnlijk het huidige interieur ook weer netjes krijg. Voor de Corrado-Recaro's zal het niet nodig zijn, omdat die er nog prima uitzien.
|
||||
|
||||
Nice Chris, mooie aankoop!
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
Thanks, ben er zelf ook reuze blij mee. Zat al een half jaar op de set te azen, hopende dat niemand anders me voor zou zijn.
|
||||
|
||||
Velli nijs Chris.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Ruub! Hoop dat ik het achterin net zo goed gepast krijg als jij 't hebt. Ik zag in ieder geval dat ik met dezelfde bouw-instructie aan de slag ga als jij.