|
|||
|
|||
Mooie wagen kerel. Ziet er heel goed uit.
Gebruik je een ladder om het dak te poetsen ?
|
|||
|
|||
Quote:
daar zijn deze opstapjes voor |
|
||||
|
||||
Alberto , heb je nou gewoon zo'n goede Camera ,of is deze auto nog zo mooi ?
Moet toch binnenkort maar even langswaaien om even te kijken !
|
||||
|
||||
Mooi rood is niet lelijk, zolang het maar blinkt..
Heel mooie wagen man. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
poeh..
|
||||
|
||||
Mn complimenten! hij ziet er echt als nieuw uit!
Er zit veel zwart kunstof aan je auto, en dat ziet er ook echt heel mooi zwart uit Mijn 1e vraag is: Hoe krijg je dat kunstof zo mooi zwart(A)? 2e vraag: Hoe houd je dat zo zwart?:P Elke keer als ik dat doe is het na een week weer grijs |
|
|||
|
|||
Quote:
Camera is van Sony , maakt leuke foto's daar niet van Maar of de kleur daar beter van word ...geen idee Heb het nu voor de 3e keer in de Meqwijbers gezet . en hoop dat ze nu poosje rood blijft Quote:
LY3D . mooiste kleur die ik ken......voor de spierballen Quote:
Ik zet het in de lijnolie . Wel een vies, vet werkje, maar blijft zeker half jaar zwart (3 maand als je door de wasstraat gaat ) Last edited by Alberto : 16-07-2010 at 06:48. |
|
|||
|
|||
nog een paar foto's , voor wie het leuk vind ....
de mega kofferbak kapje voor de lamp word nog vervangen wel leuk detail |
|
||||
|
||||
ding blinkt als een dolle
binnenkort ook maar even komen bekijken
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
geen probleem Heren , druk ik de koffie wel aan |
|
||||
|
||||
erg mooi zo, en blijft een aparte verschijning zo'n country
|
|
||||
|
||||
Nette bak weer alberto!
|
||||
|
||||
ben helemaal niet zo'n fan van die country's maar man wat staat dat ding netjes te blinke! super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Helemaal top ! Alberto.
Wat weer een plaatje . Ik vind hem superstoer Het wordt nog druk in Veenwouden . Ik kom binnenkort ook even langs Deze wil ik ook even in het echt bewonderen. Maar wat voor kapje voor de lamp moet vervangen worden? Worden mijn ogen nu dan zo slecht
|
|||
|
|||
Quote:
Dat hoor ik wel vaker , maar als je wat verder kijkt naar z'n ding is het wel prachtig gemaakt , en dat vind ik er mooi aan . En ben nog al een liefhebber van de MK2 Mooie combinatie van dacht ik , eigenlijk is het net zo uniek als een Golf Rallye maar die is wat meer sportief utgevoerd Quote:
zet ik even wat meer koffie verstraler , op linkerkant mist een lijntje van het gaasje af is een nieuwe voor onderweg uit Duitsland |
|
|||
|
|||
Vanmiddag even bezig geweest met de country
Omdat de voorste remklauw vast zat , moest ik deze vervangen nu had ik nog een setje G60 remmen liggen , nu leek me dat wel leuk om die er op te knutselen Tja had de boel toch los .. wel iets verschil morgen de andere kant even doen door de last aan mijn voet , gaat het niet zo snel als normaal |
|
||||
|
||||
Vloeistofdichte vloer Alberto?
Wat een verschil zeg die remmen!
|
|||
|
|||
Quote:
word hij naar verloop van tijd wel René |
|
||||
|
||||
@ de vloer.
Is inderdaad een best verschil! Je zit ook met kapotte ledematen niet stil zo te zien. Morgen vrij, dus we gaan ook maar weer eens aan de slag.
|
||||
|
||||
netjes alberto
die olie op de grond is vooruitdenken, olie komt uit de grond en moet er ook weer in voor het nageslacht