|
||||
|
||||
Gister morgen is de keef opgehaald door de spuiter
|
||||
|
||||
Zo, dat is weer een poosje geleden
Kever is gister weer thuisgekomen na een vakantie van 5 week ....dakje is opnieuw gespoten en er zit een nieuwe voorruit in. Is allemaal weer keurig netjes geworden, maar hierdoor ga ik Budel dus niet meer halen Naja...volgend jaar is er weer een budel en er komen nog genoeg mooie dagen om er in te rijden Look what came in today! Stainless bumpers 8) F#cking nice....kwaliteit is nog wel te krijgen, als je er maar voor wil betalen!
|
||||
|
||||
Mooi spul die RVS bumpers!
|
||||
|
||||
Van de week heb ik nog wat foto's van de bekleder gekregen. Deze foto's geven de kwaliteit van het werk goed weer
Is echt een stukje vakwerk geworden ondanks alle problemen die er naderhand zijn bijgekomen, maar het is echt elke cent waard geweest!
|
||||
|
||||
Echt super mooi bekleed! complimenten!
|
||||
|
||||
Is dat met stof bekleed? Of met dat soort skai?
Wel erg mooi, Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Stof ja Mohair... Dank u voor de complimenten
|
||||
|
||||
Erg netjes!
|
||||
|
||||
Piederrrr!
Keurig hoor! Job almost finished!! Helemaal wanneer ik natuurlijk plaats neem in de kevert, want dan is ie gewoon helemaal af. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u heer Hefting Vanavond weer lekker verder na afloop is er wellicht wat te nuttigen bij mij thuis, gezien pa en moe op vakantie zijn
|
||||
|
||||
Bijna klaar!!
Nog een wat kleine dingetjes doen en dan is hij klaar voor de RDW
|
||||
|
||||
Vind het nog steeds VakWerk man. Mijn Complimenten
|
||||
|
||||
Schier!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ziet er super uit
|
|
||||
|
||||
Seht gut aus! Woensdag RDW, vrijdag Budel?
|
||||
|
||||
Echt super mooi! hoop hem op budel te zien
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, gaat hem niet worden dit jaar Heb het ook erg druk met school momenteel (propedeuse jaar) en moet m'n punten wel even halen Denk over een week of 3 naar de RDW en dan zo snel mogelijk APK
|
||||
|
||||
Heb een afspraak gemaakt bij de RDW voor een VIN keuring!
Volgende week vrijdag om 8:30 aanwezig zijn in Groningen
|
||||
|
||||
Hij is voor de bijl gegaan vandaag, vanmorgen vroeg vertrokken naar Groningen voor een kentekenkeuring.
Om 10 over 8 aangekomen bij de RDW, want had een afspraak om 8:30 staan. Dit ging natuurlijk weer veel langer duren dan gepland, want was pas om kwart voor 10 aan de beurt (waarom nog afspraak maken? ). Maargoed pics!: Hij kon zelfs boven de put! (omhoog gezet voor vandaag ) Beste man snapte er geen drol van (kon chassisnummer niet goed lezen en kon niet overweg met de Zweedse papieren). Uiteindelijk toch alles voor elkaar gekregen, zodat hij het kon invoeren in de computer (1 vinger per keer). Na veel vijven en zessen het verlossende woord gekregen dat het klaar was. Moet nog wel wachten op een bevestiging uit Zweden, omdat ik kentekenbewijs deel 2 mis, maar verwacht daarbij geen problemen. Ik word gebeld als alles in orde is en dan krijg ik het kentekenbewijs toegezonden Weer veilig thuis gekomen na een rit van zo'n 90km zonder noemenswaardige problemen Nog even een paar plaatjes omdat het kan!: