|
|||
|
|||
Quote:
Ongetwijfeld... Maarja, dat zal nog wel even duren.. Want om met een ongepolijste auto en half ondergespoten velgen op een meeting te verschijnen is nou ook niet bepaald stijlvol. Morgen ochtend om 8 uur staat ie voor de APK mannen. Voor 2 uur krijg ik de uitslag! Keep your fingers crossed...
|
||||
|
||||
Succes!
|
||||
|
||||
Neem aan dat tie nu wel af is, we zijn al weer 2 dagen verder. In twee dagen kun je een Golf makkelijk compleet demonteren, spuiten en weer opbouwen.
Dus een remleiding moet ook zat kunnen |
|
|||
|
|||
ZUCHT. Krijg ik die gast aan de telefoon:
Ja ik moet zeggen dat alles heéél netjes is gerepareerd, je bent alleen vergeten de handremkabel te vervangen. Bleek dat dat ook op het lijstje stond.. En dat ze met "handrem zit vast icm handremkabel" ook bedoeld hadden dat de kabel vervangen moest worden.. Sukkels. Maargoed, nu dus opzoek naar een handremkabel......... /edit Handremkabel besteld bij de dealer, morgen om 9 uur binnen. En voor de APK hoef ik alleen maar langs te komen en hoeft ie alleen effe de brug op voor de kabel. Hoefde mooi niks te betalen voor de APK deze keer Omdat ik ze erop geattendeerd had dat ze die lekke remleiding over het hoofd hadden gezien. Meevallertje...
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V Last edited by LuukGTI : 17-03-2010 at 12:56. |
|
||||
|
||||
Holy cow! Ik had dit project al even niet bekeken, maar je hebt echt niet stil gezeten! Ik heb alleen ff de foto's bekeken omdat ik zo weg moet, zal het later nog eens door gaan lezen. Spuitwerk ziet er erg netjes uit!
|
|||
|
|||
Zijn hier woorden voor nodig...? Jullie allemaal bedankt voor de steun, tips en het volgen van mijn thread!
|
|||
|
|||
Ziet er super uit!
Respect voor al 't werk wat je erin gestoken hebt! Mvg Nol (je moet volgens mij alleen nog ff je onderlip onderin in elkaar schuiven)
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt, daar zit ik nog steeds mee te kloten. Die wilt dus niet blijven zitten en buigt automatisch naar voren... Maar hij is nog niet klaar hoor De druk is nu in elk geval van de ketel, en nu wacht ik gewoon tot het buiten weer een lekker temperatuurtje is zodat ik op m'n gemakje alles kan afmaken. Want in het donker met regen remmen ontluchten en remklauwen demonteren is geen pretje kan ik je vertellen! Nu eerst wat tijd voor m'n meiske vrijmaken want die heeft er onder moeten lijden...
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal stelt een apk niet veel voor, maar voor jouw is het toch echt een "bekroning" voor al je werk Proficiat
|
||||
|
||||
Luuk jongen, gefeliciteerd met de APK!
Ik zal dalijk ook voor jou effe de prijs van die uitlaatlijn opzoeken, weet het zo uit ´t hoofd effe niet meer. Hoop je dit seizoen op een meeting ergens te treffen!
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt helemaal! De golf is hier in de buurt ook een waar begrip geworden omdat ik hier natuurlijk altijd op de oprit sleutel.. Iedereen komt dan langslopen en vragen hoe het is. Ze hebben die auto natuurlijk gezien als barrel vol deuken en roest, zonder achterkant, knalgeel van de primer, en uiteindelijk ook weer zoals ie nu is. Op veler verzoek van de buurt heb ik daarom ook de vlag uitgehangen haha, zelf zou ik daar niet zo snel opkomen.. En @ broodjes jongen: Zal van het voorjaar inderdaad een aantal meetings bezoeken, maar daarvoor wil ik hem wel gepolijst hebben omdat de lak op sommige plaatsen nog dof is van de spuitnevel. Maargoed, ik ga effe de auto wassen! Dan kan ik hem vanmiddag effe aan Oma showen, want als ie apk had kreeg ik een volle tank benzine van haar! Toedeloe...
|
||||
|
||||
Gave golf geworden hor!
|
|
||||
|
||||
idd een hele nette golf geworden!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooie golf! heb er echt respect voor
|
||||
|
||||
Mooi, gefeliciteerd.
Nog even een originele onderlip regelen, die knallen niet zo lelijk naar voren... En gelijk een open uitlaat er onder zetten, vind de buurt ook vast heel leuk |
|
||||
|
||||
Hoezee Hoezee!
|
||||
|
||||
Knap werk
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had al zo'n idee dat dit niet origineel was.. die er eerst op zat leek ook van veel harder materiaal zegmaar.. Dit leek vrij zacht.
|
||||
|
||||
Knap stukje huisvlijt, op de goede manier!
|
||||
|
||||
Ongelofelijk mooi project! Alles in eigenbeheer gedaan. Erg mooi geworden.
|