|
||||
|
||||
raam rubbers geen last van gehad.
deur rubber wel, was dat ook bij jou het probleem? rubber erin, en krijg de deur niet meer dicht.
|
||||
|
||||
Rubber is te breed, vouwt zich tussen de deuropening.
Ik kreeg net zoals jij de tip mee dat "de nieuwe rubbers in het begin nog te stug zijn en dat je in het begin de deur iets harder dicht moet slaan maar dat wordt vanzelf beter" Ammehoela, je verbuigt eerder je scharnieren. |
|
||||
|
||||
idd! dat probleem heb ik ook. ik breng ze dan weer terug idd.
bedankt!
|
||||
|
||||
vreemd, dacht dat de kever kwakker altijd bekend stond om zijn rubbers ...
|
||||
|
||||
oude rubbers er maar eerst even voor nood erin gezet, nieuwe rubbers mochten weer retour!
deuren zitten er nu in, met ramen enz werkt ook allemaal weer. alleen volgende probleem, heb de achterklep dicht laten lassen, en nu weet ik niet precies hoe ik hem nu vergrendelen/ontgrendelen moet. want hier heeft namelijk nooit een ruiterwisser ingezeten, en daarom kun je nergens bij. iemand een optie???
|
||||
|
||||
Quote:
Je schijnt het met een automatische ontgrendeling te kunnen doen. Er is volgens mij een bepaald type Lancia die dat ook heeft. Werkt met een magneet of zo. Gebruik anders eens de "search-functie" Gerrit want dit is hier al eens vaker aan bod geweest.
|
||||
|
||||
Quote:
heb het gelezen, dat is het probleem ook niet, maar mijn achterklep is dicht omdat er geen ruiterwisser enz in heeft gezeten orgineel. als het slot erin zit kun je er nergens meer bij. moet ik dit nu open slijpen, of is er een andere optie voor?
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt toch wel een opening in de klep zitten zodat je bij het slot kunt aan de binnenkant ??? Zit normaal zon afdekplaat voor. Dan zul je een draadje door de klep heen moeten trekken en dan aan de bovenkant door die rubbertjes doorvoeren !!
|
||||
|
||||
als de slot aan de achterklep zit. kun je er nergens meer bij :S
|
||||
|
||||
zusje haar camara even geleend, maar de kleur komt niet niet helemaal overeen
|
||||
|
||||
Hij's fijn!
|
||||
|
||||
Prachtig afgewerkt zeg, en een 16 klapper in een einser is altijd fijn!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
heel erg mooi!!!
heb je het nou opgelost met je achterklep?gewoon binnnen uit kan je hem wel los krijgeen net wat lrr zegt! |
|
|||
|
|||
Ik denk dat hij een oud type achterklep heeft dat zit er aan de binnenkant niet dat zwarte paneeltje maar is geheel gesloten met plaatwerk dus ik denk dat je er een gat in moet slijpen en dan een motertje van een centralevergrendeling er in en dan weer dicht maken met een orgineel zwart paneel.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
Juist! bedankt dan moet de flex er maar in
|
||||
|
||||
Ziet er prachtig uit, ook onder de motorkap. Als de sierlijsten er straks op zitten lijkt het nog weer veel beter.
|
|
||||
|
||||
Quote:
vraagje, hoe heb je de spinnekop vastgezet aan die kant? wil in me sletta ook ander motortje inknuppe, dus zou handig zijn om te weten. thnx
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb zelf een luchtfilterbak gemaakt, en 2 gaten in de bodem geboord, en in de balken, daar een moer ingelast, en dan kan ik die bak zo met 2 bouten vast draaien, als hij los moet dan moet ik de bovenste gedeelte eerst los hebben, anders kan ik er niet bij
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor de tip
|
||||
|
||||
vanavond iemand langs geweest om de golf goed aan de praat te maken!
en dat is gelukt, loopt nu goed nu snel afbouwen en dan apk erop en laten uitlijnen!