|
||||
|
||||
en wat is het hier stil op je topic..
hoop dat je nog wel bezig bent. zo ja FOTO`S graag groeten egon |
|
||||
|
||||
jaja we zijn weer hard bezig, maar was fototoestel vergeten de laatse keer
|
|
||||
|
||||
Allright hier weer wat foto's!
Linker voor hoek moesten we nog afmaken, zover waren we: en zover zijn we nu, job done Zelfde zijkant zat nog een krokant stuk op een lekker plekje waar 3 platen bijelkaar komen: en weer een stuk klaar! Volgende: en nog een sfeerpic Kheb nu weer lekker tijd dus de updates zullen wat sneller volgen |
|
||||
|
||||
Goed bezig!
|
|
||||
|
||||
Netjes hoor Frank!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thanks allemaal!
een klein update-je: en de volgende die aan de beurt is: |
|
||||
|
||||
Je ziet d'r niks meer van, heel goed!
|
||||
|
||||
en is er al weer wat nieuws.
ff een update zal wel weer geweldig zijn gr,egon |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal heel goed uit..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Quote:
Je bent me net voor Ik ben verder gegaan met de rechter hoek, die er opzich vrij snel weer inzat: maar daarna ben ik een gaan passen en meten met het zijscherm, en die bleek qua pasvorm niet helemaal lekker te zijn, waardoor ik de boel (zijscherm en voorfront) meer dan gehoopt moest aanpassen om het geheel een beetje mooi op elkaar aan te sluiten (de andere kant paste eigenlijk vrij goed): En na heel veel passen en meten eindelijk weer redelijk netjes, maar wat een tijdrovende klus! nog wat vlekkering omdat het nog nat is: zal van de week nog even een fototje maken van de aansluiting nu.
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 27-10-2009 at 00:24. |
|
||||
|
||||
En dan vergeet ik het leukste nog , de dollar staat laag dus ik voelde me genoodzaakt om wat onderdelen die ik op het oog had te bestellen
Nr1: Geen powerflex maar gelagerde bussen voor de achterasophanging: Nr2: Bump steer correctie stuurarmen, met uniball. (deze monteer je dus ondersteboven) en last but certainly not least, Nr3: Draagarmen, stukje lichter, ook volledig met uniballs en verlengde fusee(kogel)bevestiging om het rolcentrum (na verlagen) weer naar normaal niveau te brengen (je draagarm staat dan weer horizontaal) Duurt alleen nog effe voor ze binnen zijn |
|
||||
|
||||
moohoooooiiii!!!!
Heb mijn bakkie koffie nog niet gehad, maar ik ben in 1 klap wakker Wat een gave draagarmpjes.
|
||||
|
||||
Heel gaaf spul!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
heel lekkere dingen!
|
|
||||
|
||||
Heel mooi spul
|
|
||||
|
||||
Heel gaaf die draagarmen, weet je ook wat de gewichts besparing is?
|
|
||||
|
||||
die stuurstangen oplossing: Wil ik ook! (is het er voor de Polo ? of is het aanpasbaar denk je? )
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal echt top uit!
Dit is wel heel leuk aan het worden zo,wel heel proffesioneel! Is dat een beetje te doen delen bestellen in the u.s.a?? Zit er zelf ook aan te denken,maar wat is ong de levertyd zal wel per toko iets verschillen..En de douane?? Ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Mooi, Frank!
Zelfde vraag als Sjamp, maar dan voor een mk2. Zijn die onderdelen die je daar hebt liggen ook voor een Golf mk2 te leveren? En hoe werken die gelagerde bussen voro de achteras precies? Geeft dat gewoon helemaal niks meer mee, of moet ik dat anders zien?