|
||||
|
||||
Quote:
papieren gaat helaas wat langer duren er zat nix meer in het systeem van deze auto dus moest handmatig eea gebeuren, maar komt wel voor elkaar die paar dagen langer kan ook nog wel...trouwerij is over twee weken...
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd, Hans!
|
||||
|
||||
HEY HANS GEFELICITEERD JONGEN!
ben erg benieuwt hoe ie er live uitziet p.s.bedankt dat je nog ff met me mee bent gegaan op budel! cheers martijn.
|
||||
|
||||
Ge feliciteerd en alvast een mooie trouwdag gewenst. Dat kan nu nite meer stuk met zo'n mooie trouwauto.
Kom je ook naar de ACN van juli, ik wil hem weleens irl zien, of ben je dan op reis????
|
||||
|
||||
eerste rit zou de trouwrit moeten zijn en dat is 6 juli, dus als het erg mooi weer is en al het poetswerk niet voor nix is zou het zo maar eens kunnen dat ik inderdaad de 5'e met de ponton kom..... maar kan ook de laatste rit van de TL worden naar de acn.....
|
||||
|
||||
spannend
|
||||
|
||||
clemens bedankt voor het lenen van die mooie toeterring nu ff een fotootje gemaakt van een full option type 3 dashboard.....smoooiii
toch nog eens over denken of ik hem wel echt terug ga geven
|
||||
|
||||
(kwijlmode on)
Sowee, dat ziet er suuuuuper uit! (kwijlmode off) |
|
||||
|
||||
toch nog weer ff mijn best gedaan en nu ook nog een mooi bagage rekje onder het dashbord gehangen, zelf een mooi recht oud rekje zonder gaas, bij clemens een mooi krom rekje maar met de rest van de onderdelen, beetje spuiten en poetsen en ook dat mag weer gezien worden....
|
||||
|
||||
Quote:
thnx ben er ook super trots op...ga genieten straks van het cruisen... nog een paar leuke dingen toevoegen na het trouwen (mag nu nog niet van de vrouw...ja ja het begint al ik weet het.. )
|
||||
|
||||
Zo, dat lijkt er op!! Toerentellert en dagtellert en al!! Mooi compleet dash idd, dat is met recht genieten strax
|
||||
|
||||
Quote:
ik zag dat clemens hem er zaterdag nog in had zitten! hahahaaaa ff gauw er uit gesloopt. zeker mooie optie. ach anders geef je cle toch een kratje bier!
|
||||
|
||||
errug gaaf!!!
|
||||
|
||||
Ja mooi he !!
In het echt is ie nog veeeeeeeeeel mooier ik kan het weten ik heb zo'n zelfde maar dan ook echt dezelfde in de schuur staan!!
|
||||
|
||||
ik ga zo snel mogelijk de garage opruimen hoor dan mag tie straks thuis slapen ....
|
||||
|
||||
Heeee Hanzzzzzz.
Super man, zat gisteren nog aan je denken toen we op Zwijndrecht waren, zou die... Ja dus, veel plezier ermee man..
|
||||
|
||||
hanz....kan niet beter....
en nu eerst trouwen voor je verder gaat! hahahaha.. Ps weet je dat de auto dan ook officieel van je vrouw is. Zij mag hem dan ook 3 1/2 dag in de week meenemen..ghighi |
|
||||
|
||||
Ha die Hanz,
Nog gefeliciteerd he! Heb je gemist op de ACN, ben wel erg benieuwd naar de ponton. Ff een paar vraagies, je zegt dat je je bumpers uit Duitsland vandaan hebt, bij wie en hoe is de kwaliteit? Ik zag namelijk dat ze bij ISP ook nieuwe bumpers verkopen. Zo te lezen heb je veel ervaring met ISP, waar moet je een beetje op rekenen voor verzendkosten? En heb je voor mij (arme sloeber) het nummer van de spuiter waar je de ponton hebt laten spuiten. Die gasten deden hem ook strak maken toch? Alvast bedankt, Peter |
|
||||
|
||||
ik heb mijn bumpers nog uit nederland, dit zijn orginele nieuwe, en volgens mij is er ook nix anders te koop, een duitser heeft elke grote meeting wel een set bij hem a 325 euro per stuk, ook nieuwe orginele, of die bij isp ook originele zijn weet ik niet, en het verzenden van een set bumpers zal wel aardig in de papieren lopen...
kleine zendeingen kosten meestal ergens tussen de 10 en 30 dollar, gewoon opvragen van te voren en vragen of ze de waarde veel minder willen opgeven ivm met douane....van de ongeveer 15 pakketten uit het buitenland heb ik nu twee maal belasting betaald geloof ik..
|
||||
|
||||
[QUOTE=Peppie]Ha die Hanz,
Nog gefeliciteerd he! Heb je gemist op de ACN, ben wel erg benieuwd naar de ponton. volgende dag trouwen dus maar thuis gebleven en de ponton gepoetst gehouden de volgende acn zal hij er zeker zijn... En heb je voor mij (arme sloeber) het nummer van de spuiter waar je de ponton hebt laten spuiten. Die gasten deden hem ook strak maken toch? die zal ik ff naar je mailen ...