|
|||
|
|||
Ik heb er even mee gewacht tot alles echt duidelijk was en goed is afgehandeld.
Mensen die geld terug krijgen van Patrick uit Assen moet ik teleurstellen, dat gaat niet meer omdat hij iets teveel mensen probeerde op te lichten. Maar hij is gebrandmerkt voor het leven en heeft een persoonlijke failliet opgedrongen gekregen... (linkje voor de liefhebber https://www.actisjura.nl/home?pg=do...enten&kid=92640 ) Voor nu wees voorzichtig en de enige tip die ik kan geven is : afhalen en altijd cash hebben, geen overmakingen totdat je alles echt vertrouwd. Last edited by Christiaan : 20-02-2013 at 10:53. |
|
||||
|
||||
Opgelicht op marktplaats
Hallo, ik ben afgelopen weekend opgelicht op marktplaats en met mij vele anderen vrees ik. Ik dacht een keer een meevaller te hebben door een mooie nieuwe hella grille voor net (een week geleden) gespoten auto te kopen voor een mooie prijs. Maar helaas de meevaller bleek een hele grote domper te zijn. Nadat ik geld over had gemaakt kwam er dus niets. Naast de grille had hij onderandere ook een g60 uitlaat - willwood remmen voor een golf 1 - een dubbeldin navigatie en nog wat spullen die ik niet meer te koop. Allemaal best leuk spul dus waar denk ik nog wel een aantal mensen mee opgelicht zijn, misschien ook op het forum. Ik heb al wat speurwerk en natuurlijk aangifte gedaan. Zo worden er foto's van het forum en foto's van andere ads van mp gebruikt. Mochten er hier ook gedupeerde zijn zou je dan ook aangifte willen doen en het hier http://www.opgeletopinternet.nl/ind...pic,1719.0.html ook willen melden. Ik ben er best wel kapot van dat er mensen zijn die tot zoiets in staat zijn.
Alvast bedankt voor de medewerking. Gr. Yoery |
|
|||
|
|||
Degene die dit te koop had op marktplaats had/heeft ook een advertentie geplaatst op dit forum of op vwforum (kan het zo snel niet terugvinden)
|
||||
|
||||
is der nog niemand langs dat adres gegaan wat in de advertentie staat? is misschien leegstaand pand?
|
|
||||
|
||||
Mijn vader is er langs gegaan, maar deed niemand open. Geen idee of het leegstaand is overigens, waren volgens mij drive-in woningen, dus lastig te zien?
Heb overigens gemaild met de adverteerder, en naam etc. kwamen overeen met hetgeen dat in de telefoongids is te vinden op bovenstaand adres. Had zelf ook argwaan, vandaar dat ik de spullen graag wilde ophalen. Heb helaas nooit mail terug gehad of dit mogelijk was.
|
||||
|
||||
NUYTJUH je weet toch dat je de spullen bij mij moet kopen
nee geintje maar lullig dat je bent opgelicht heb het ook 2 keer mee gemaakt kan er zo kwaad over worden. succes met zoeken en als je een amerikaans busje met bouwvakkers wil optrommelen ik hou me aan bevolen
|
||||
|
||||
Gelukkig dat ik daar niks gekocht heb aangezien ik met hem gemaild heb...
Die Brembo setjes waren wel extreem goedkoop
|
||||
|
||||
Heb 10 minuten nadat de ad op mplaats werd gezet geprobeerd om een flink deel van de spullen te kopen aangezien ik en een kameraad ze prima konden gebruiken. Wat een kanloze gasten. Ze hebben me op enig moment teruggebeld maar was niets mee af te spreken. Vermoed dat dit niet lukte omdat ik direct wilde afrekenen bij ophalen.
Ze hebben geen poging gedaan om geld te ontvangen of overgemaakt te krijgen. Hoop niet dat er hier veel mensen zijn gedupeerd, jammer dit |
|
||||
|
||||
Helaas zijn er best veel mensen door deze persoon gedupeerd Was het wel een Nederlander die je aan de telefoon hebt gehad?
Ik hoor het graag van je. Quote:
|
|
||||
|
||||
ik weet welke advertentie je bedoeld: de 2 op voorraad zijnde nieuwe originele GTI G60 grille met Hella verstralers zeker? Ik heb daar meteen een mail heen gedaan dat ik ze beide wilde hebben en ze direct diezelfde avond nog op wilde halen en betalen. Nooit wat van P.S. Parts (?) gehoord. Ik had al zo'n voorgevoel bij de prijs maar dacht hé laat ik eens een mailtje wagen, wie weet. Hoop dat er niet te veel mensen door deze opgelicht zijn!
|
|
||||
|
||||
ik zeg altijd gewoon spullen gaan ophalen. beter stukje rijden. als geld over maken en niets er voor terug krijgen. gebeurd al veel te veel helaas
mvg sjaak |
|
||||
|
||||
Er zijn er helaas de nodige opgelicht door deze ..........
Quote:
|
|
||||
|
||||
Heb je ook helemaal gelijk in. Tot vorige week ook altijd gedaan,tja nu dan de eerste keer en gelijk besodemietert. Ben zo woest
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja lijkt mij erg vervelend. heb het nog niet mee gemaakt. maar ik laat 2e hands spullen ook nooit opsturen . ik rij wel een stukje. en nieuw haal ik ook weleens op. als ik het bedrijf nog niet ken. helaas dat moet je tegenwoordig doen bij bepaalde bedrijven en mensen vaak helpt het wel als je even langs gaat. veel mensen zijn niet zo stoer als dat ze zich voor doen. achter het veilige pc scherm succes in elk geval mvg sjaak |
|
|||
|
|||
of je verzend het onder rembours , dan maar iets meer kwijt .
|
|
||||
|
||||
Ook iemand hier bij VW-Speed heeft de 2 Grilletjes betaald maar nooit gekregen
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je wel pakketje meteen bij de deur openmaken, anders heb je nog kans Dat er een baksteen ipv een stel brembo's inzit |
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker, dat was een nederlander, belde me vanaf nummer onbekend! Ik wil je de hele mailwisseling nog wel sturen. PM als je die wilt, had je antwoord / vraag gemist. |
|
|||
|
|||
Quote:
dan heeft hij iig iets op gestuurd |