|
||||
|
||||
Yes het is dan toch gelukt om de cabby in zijn nieuwe look klaar te krijgen voor Charly's morgen.
Hier alvast een foto de ik even snel heb genomen. Voor diegene die ook naar charly's gaan tot morgen Last edited by classic-edition : 06-06-2009 at 17:52. |
|
||||
|
||||
ik ga niet naar charly's maar denk dat als ik wel heen ga iedereen aan het aquaplanen slaat over m'n kwijl....wat godse vet is dit zeg
|
||||
|
||||
Je blijft goed bezig Marco !!
|
|||
|
|||
ziet er zeer goed uit met de glimmertje er onder !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik zal de zonnebril vast meenemen Heel mooi Marco...
|
|||
|
|||
bij deze uit geroepen tot mk3 cabrio van het jaar
respect damn |
|
||||
|
||||
zelden zo'n mooie gezien... wow!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
super! netjes gedaan.
|
||||
|
||||
super hoor!erg mooi
|
|
||||
|
||||
Zeer gaaf Marco
|
|
||||
|
||||
Absoluut super deze look.............
Alles is perfect en vind de wielen uber geil..............!!! Echt dikke wagen Marco Toppie en petje af.......... |
|
||||
|
||||
ben ik de enige die de wielen niks vind? nou ja, dat zal dan een tekortkoming van mij persoonlijk zijn. Doe mij de dan TT's maar weer... Verder echt een geweldige auto!
|
||||
|
||||
Quote:
Geeft niks hoor. Ik bouw de auto voor mezelf en niet voor een ander, smaken verschillen nu eenmaal. Hier nog 3 foto's van op charly's gisteren. Misha Bedankt |
|
||||
|
||||
En nog een rollingshot gemaakt door jesse en bbs mike
|
|
||||
|
||||
Gruwelijk mooie auto geworden, echt heel sjiek!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik sluit me bij jou aan.. deze weilen geven geen rust in het geheel, beetje te veel bling. Zijn trouwens wel heel mooie wielen, en een heel mooie auto. Dus waar het in mijn belevingswereld de fout in gaat weet ik ook niet. In ieder geval veel lof over het werk wat je in de auto stopt!
|
||||
|
||||
Ik moet toegeven dat ik de RY super vind maar ook deze foto met de witte TT velgen vind ik zeeeeeer dik staan...
|
|
||||
|
||||
Hij is heel mooi geworden hoor!
Maar zie ik zon, en een dicht dak? Dat kan natuurlijk niet Quote:
|
|
||||
|
||||
@ Erik M
Het weer was nou zondag niet echt dat ik dacht van laat is effe open rijden. @matheo gelukkig is het met deze auto en de combinatie van de wielen alleen in jouw belevings wereld fout gegaan en niet in de mijne Bedankt voor je reactie |