![]() |
|
||||
|
||||
![]() succes alberto
![]() hoe is het trouwens afgelopen met die grille? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
op gehaald Gerben , eind goed al goed ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo vanmiddag even tijd gevonden om met de jetta te beginnen
Op deze manier stond ze al een week onder het nieuwe dak ![]() ![]() En zo ver ben ik nu , tja normaal gaat het met de kniptang en de flex maar dit moet even netjes natuurlijk Als het weer het toe laat (regen) gaat morgen de motor de auto verlaten We houden u op de hoogte doe rustig aan , alles op zijn tijd , als ik tijd heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Alberto.......
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht al ,waar is die jongen toch ?
![]() Word ook wel eens tijd Alberto! Als je hulp nodig bent roep je even hé!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
helluuuupppp ![]() was wel in driesum city , maar niemand @ home kom morgen nog wel ff poging doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was vanmiddag op de namiddag op verjaardagsvisite (ja had t ook liever niet op zaterdagmiddag ,maar ja....) vandaar . Morgen ben ik er wel ,sms anders even ,dan zorg ik dat ik er ben ![]() Volgende week ben ik 't weekend wel vrij , kom ik wel even langs ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
doe ik , dan hebben we het er ff over weet nog wel een ander leuk werkje voor je ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net even het topic door gelezen en is zeker een hele dikke Jetta, strax helemaal met het blokje
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoi Alberto,
Hele mooie Jetta, kan nu niet wachten met de mijne te beginnen! Hoe zit het met je velgen, dat zijn toch Borbet A's? Prachtige dingen, zit zelf ook rond te kijken naar wat ik ga kiezen, en deze vallen zeer goed bij me in de smaak! |
|
|||
|
|||
![]() is hij al klaar?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() vraag eind van dit jaar ff weer Martijn ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat word de eerste meet met de 16v? mid winter of summer show 2011?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
13 juni V.A.G Fryslan treffen ![]() ![]() Was, wordt echt een dik ding ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet lukken toch? ![]()
|
||||
|
||||
![]() benieuwd hoe dit gaat zijn het gaat de auto echt afmaken!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Hey, ben je al klaar met je race Jetta...??
|
|||
|
|||
![]() planning ligt op 22 augustus naar Gevelsberg
![]() ben meer van plan dan alleen een motor wissel ![]() Summer meet 2011 is ook wel een goed idee trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alleen de motor omlepelen...? Geen remmerij en dat soort dingen..?