|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit! Laat ook even weten of het ook allemaal lekker past en hoe het rijdt als het eronder zit.... en natuurlijk wat foto's erbij
Jan
|
||||
|
||||
Quote:
Via marktplaats inderdaad, en hij verder niks leuks meer liggen (op een paar 6x13 Smoortjes na die wat TLC nodig hadden...maar m'n geld was op ) |
|
||||
|
||||
Zo, het spul zit eronder
Ten eerste het belangrijkste: een luchtsleutel en goeie hulp : De oude Supersport dempers waren ietwat lek... Je kon de zuigerstang omhoog zetten, en dan viel ie gewoon naar beneden Eindresultaat Rijdt echt 872342x beter dan met lekke dempers moet ik zeggen Ik heb trouwens ook nog even een fotoreportage gemaakt van het vervangen van het spul...was er al een how-to over? Last edited by Gertjan : 01-04-2009 at 23:16. |
|
|||
|
|||
goed bezig gertje !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
wat doe je met die oude veren? Ik heb er voor een prikkie wel belang bij
|
||||
|
||||
Je nieuwe setje even in de Tectyl ML spuiten he
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja wat geef je ervoor, de achterste zijn nog helemaal goed, voorkant zijn de veren ook nog prima van. Quote:
Jaja, maar eerst nog even de juiste hoogte (of laagte ) zien te vinden. En hij moet nog even uitgelijnd worden, daar zoek ik nog een goedkoop adresje voor. Ik vind de set trouwens nog best wel redelijk stug rijden, het is wel te vergelijken met m'n oude Supersport set dus. Maar het rijdt gewoon veel lekkerder, hij is nu gewoon lekker stug afgeveerd en hij stuitert niet zo enorm meer |
|
||||
|
||||
Zo, trekhaak en uitlaat zitten eronder. Hij maakt nou een heel beschaafd geluidje
Pepperpots zijn er ook onder vandaan, die gaan de verkoop in. Ik rijd nu dus op een set gaar 13" staal Van de verbrede staaltjes heb ik zaterdag de banden afgedraaid en die zijn nu onderweg naar Belgie om bij een fietsenfabriek gepoedercoat te worden |
|
||||
|
||||
Heb je weer een goedkoop adresje geritseld?
|
|
||||
|
||||
Uiteraard
100 euro voor stralen + coaten. |
|
||||
|
||||
Zo en ik heb ook net nieuwe toplagers op ebay.de geroggeld
Want ze maken een beetje herrie |
|
||||
|
||||
Tripple post
Zo rijd ik op 't moment rond...opa stijl Zou 1 van de mods trouwens de titel van m'n topic misschien willen aanpassen... 't is geen 'C' maar 'LX' Last edited by Gertjan : 08-04-2009 at 00:06. |
|
||||
|
||||
misschien dat ik er overheen lees maar watvoor schroefset heb je nu?
|
||||
|
||||
TEC tjoening
|
|
||||
|
||||
en dit bevalt wel dus?
|
||||
|
||||
Ach, voor de prijs kan ik niet klagen
|
|
||||
|
||||
waar blijven die velgen nou???
|
||||
|
||||
Die liggen als het goed is bij de poedercoater
Ik hoop ze volgende week weer terug te hebben. Dat is wel nodig ook want deze bandjes zijn echt poep. Ben er pas gewoon uitgereden door een 1.4 Opel Kadett |
|
||||
|
||||
huh bestaan die nog?
Geduld is een schone zaak Dit weekend even de veerpoten bij je halen?
|
||||
|
||||
Is het al eind van de maand dan?
De staat betaalt pas over 7 dagen uit |