|
||||
|
||||
Ik kom zondag met de golf !
|
||||
|
||||
Update !!!!
Deze week de spiegels maar eens voorzien van een laagje L97A (diamantsilber) Lijkt een stuk netter dan de matzwarte uitvoering De beide kids ook even mee genomen te toeren En ik heb de uitlaat maar eens aangepakt ! Al leek de 76 mm "tdi' buis niet verkeerd ,ik wilde toch eens iets anders . En omdat ik erg tevreden ben met de uitlaat van de witte jetta ,heb ik besloten ook onder deze golf zo'n type achterdemper eronder te plaatsen . Met dank aan "Klaas rallye" voor de eindstukken ,heb ik vandaag de oude demper van de witte jetta onder de golf gebouwd ! Om ong half 3 was de uitlaat helemaal klaar ,maar na een proefrit is de auto weer snel in de garage gereden ,om de uitlaat toch maar weer aan te passen ! Het geluid overstemde bijna de subwoofers ! Zo luid ,bijna asociaal ! Dus heb ik er een mooie oplossing voor bedacht ,Ik heb twee voordempers aan elkaar gelast ,en die gemonteerd op de plaats waar normaal de voordemper zit ,en het geluid is meer dan gehalveerd! Er zit u een mooie donkere brom in ,precies zo het moet zijn ! En het bijkomende voordeel is dat de auto nou ook ietsje sneller is in optrekken bij lagere toeren (uitlaat is nu veel 'opener' ,de originele achter demper werkt met geperforeerde buizen en schotten om te dempen,en de nieuwe met alleen geperforeerde buizen ,welke de doorstroming positief beinvloed) En hier de foto's natuurlijk!
|
|||
|
|||
hahaah ben ik blij dat ik zondag niet mee ken dan word ik ook niet doof hahhaha
|
|
||||
|
||||
En op deze wagen vind ik het dan wel erg mooi staan. Kan zijn door die smalle bumpertjes.
|
||||
|
||||
Gelikt! Ook dit is alweer een wagen die "meer" als een daily is!
|
|
||||
|
||||
super dit ding, mooiste auto op je oprit als je het mij vraagt
|
||||
|
||||
krease auto! (maar ik ben persoonlijk niet zo'n fan van deze steelies eigenlijk...)
|
|||
|
|||
Super Golf geworden ...
Mooiste setje staal wat er is naar mijn mening . |
|
||||
|
||||
Vanmiddag de schokbrekers vervangen !!
De auto was al verlaagd dmv veren ,(de voorste nieuwe heb ik gekregen van Alberto ,en de achterste zijn nog nieuwe die ik had overgehouden van de witte jetta) Maar de originele schokbrekers zaten er nog onder ! De achterste zijn inmiddels al lek geweest en al vervangen door een set 2e hands (ja ,het blijft toch Low budget natuurlijk ) Maar nu was er ook een voorste die lek was ........ Gelukkig zat er onder de Gti Donor van JettaMaNiA nog een frisse set met gele dempers ! En heb ik deze vandaag onder de golf gemonteerd ,samen met m'n eigen veren (want de hoogte van die veren was precies goed !) Je wilt niet weten hoeveel de wegligging is verbeterd!!!!!! echt een wereld van verschil ! Word zolangzamerhand wel meer dan een daily .......... Binnenkort ga ik bezig met het plaatwerk (andere achterklep ,keienvanger ) en wil ik de roestplekjes gaan aanpakken ,maar dan het het weer eerst een beetje beter zijn. Morgen eerst naar de speedmeeting!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Goh, kom je daar nu pas achter Morgen de Golf maar eens irl bewonderen
|
|||
|
|||
als ik de fiets pompen zo zie werd het ook wel tijd
|
|
|||
|
|||
bruut apparaatje
|
|
||||
|
||||
Hey Wytze het is een super mooie golf geworden mijn complimenten
|
|
|||
|
|||
FF in het echt bekeken, echt een mooie auto .
Stond er mooi gepoetst bij ook voor zo'n dag als vandaag ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Quote:
Ja ,ik had m even snel schoongemaakt dat weekend De golf @ vw speed midwintermeeting ; Ik ben er weer zeer blij mee !!!! Word het zolangzamerhand ook nog een nette auto En gister de motorkap en tankdeksel vervangen door een zeer nette motorkap en roestvrij tankdeksel !!!(de oude motorkap had een lelijke roestplek midden op de kap ,en nogal steenslag ,en het oude tankdeksel had ook roest ...) Met dank aan JettaMaNiA Even de poetsmachine erop ,en glimmen !!!!!!! En ook nog dezelfde kleur en tint ,kan niet mooier !
|
||||
|
||||
superrr..
|
||||
|
||||
Quote:
@ Misha ,heb jou jetta ook even mogen bekijken op de speed meeting ,dat ding is ook erg gaaf !!!! Eigenlijk precies zoals zo'n jetta moet zijn , Toppertje!!!
|
||||
|
||||
thanks, doet me goed om zoiets te horen van zo'n perfectionist
|
||||
|
||||
Mooi uitlaatje wytze!
|
||||
|
||||
Rolling shot ..........afrit gorredijk
Kun je pas eens goed zien hoe mooi strak die wielen aansluiten bij de verbreders , echt mm werk ! Thanks JettaMaNiA voor de foto!