|
||||
|
||||
Hier ook maar wat foto's van het werk incl. de Vento in betere tijden
|
|
|||
|
|||
Quote:
heey cool!! maatje van mij (ook vw freak) vliegt in die kist en zal hem dit zeker even showen! |
|
||||
|
||||
ik ben ondertussen ook niet meer gedetacheerd, maar (semi-)ambtenaar bij een justitie-orgaan als supervisor van de ict servicedesk. Omdat die gasten best goed werk leveren heb ik tijd over en ben ik een implementatieplan aan het schrijven voor itil problem management met mijzelf als proces-verantwoordelijke
|
|
||||
|
||||
oooooh ITIL....aaargh
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon agent die een bekeuring schrijft dus....
|
||||
|
||||
Mag je daar je eigen auto voor gebruiken? René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Normaal gesproken niet,
Maar ik heb altijd een auto nodig op het terrein en de jongens wie tanken hebben de bedrijfs auto meestal in gebruik, dus heb ik na wat afspraken gemaakt te hebben met het bedrijf waar ik voor werk tegen een kleine vergoeding om mijn prive auto te gebruiken. Is tot nu toe voor beide partijen een voordeel. op het moment heb ik een auto van de zaak tot ik vervanging heb voor de vento maar ik vind de bijtelling te gortig vandaar dat ik liever een prive auto heb. Twan |
|
||||
|
||||
Quote:
zoals de meesten krijg ik ze helaas |
|
||||
|
||||
Whehehe die zwaailamp!
|
||||
|
||||
zit op het moment bij Fortis Investments in amsterdam op de servicedesk.
Beetje server park beheren en gebruikers helpen
|
||||
|
||||
Quote:
Post Kogeko? Als dat zo is per wanneer is de precieze overname, is hier nog veel onduidelijkheid over.. hoorde laatst april ergens..
|
||||
|
||||
is nog niet bekend, er loopt nog het een of ander met de bank...
vandaag is er een fotoshoot met jullie mooiste en onze mooiste auto's voor op de site. en de 23e is er een diner voor al jullie medewerkers waarin het een en ander uitgelegd zal worden. Ik moest er eigenlijk ook heen maar ben op vakantie.
|
|||
|
|||
Quote:
Ben er wel een paar x geweest klopt Ik ben 1 van de wijnige die er 8 mee nemen daar in Genk we laden er voor Travermunde en Lubeck zijn voor Rusland en Finland maar is geen vast werk van Koopman geloof ik Last edited by Alberto : 16-02-2008 at 14:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk alber weet dat weer beter dan ik ik werk er ook al 2jaar niet meer .
|
||||
|
||||
@Tjaap
Onze mooiste auto's?? Hebben wij die dan? Misschien een enkele Stralis ofzo
|
||||
|
||||
Sinds een paar weken werk ik bij Estepe in Heesch.
Wij doen vrachtwagens anpassen voor zwaar/special transport, oa de cabines verlagen van de autos van Koopman Ik zelf werk bij de TAA, dat wil zeggen voorloop/naloop assen monteren en alles aansluiten qua lucht en hydrauliek. Ook doe ik chassis' inkorten en verlengen. ESTEPE.nl
|
|||
|
|||
Quote:
volgens mij brengen jullie ze nu weer omhoog want er is niet mee te rijden , als je de cabine op rubber blokken laat veren ipv luchtvering Last edited by Alberto : 02-03-2008 at 17:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou kunnen, is niet mijn afdeling maar ik zag dat de polskis bezig waren met iets in die richting vorige week. Bij verlagen bedoeld ik eigenlijk de dak verlagen, dat stuk wat schuin zit aan de achterkant van de cabine, volgens mij zodat jullie onder 4m20 kunnen blijven? Correct me if I'm wrong
|
||||
|
||||
Quote:
yup, staat nu een foto van op mn bureau.. rood wit blauw.. UK trekker, stralis van jullie en een distributie bakwagen naast elkaar op de snelweg... en een rij boze auto's erachter
|
|||
|
|||
Quote:
is om een auto wat verder achter over te laten hellen om idd wat lager uit te komen , 4,20 is wel wat te we probeeren wat rond de 4,05 uit te komen we doen dat trouwens nu zelf in noordhorn dat afschuinen die van mij is daar wel gedaan teminste jullie hebben wel de voorloop as er onder geknutseld |