|
||||
|
||||
Wat 'n super bus!
|
||||
|
||||
Een hele dikke
Wat en prachtig project !!!! Complimenten Groeten Fred
|
||||
|
||||
Kleine update (niet zo veel gedaan)
Draglink raakte het chassis en de vloer i.v.m. het opgehoogde stuurhuis. Aangezien in de vloer niet verder op wilde hogen heb ik de draglink aangepast: Raamframe in deur geplaatst: Antidreun door heel de bus heen geplakt. Zelfs nu merk je al dat de galm vrijwel weg is uit de bus: Remmerij achter opgebouwd: M'n maatje Bob heeft de trommels netjes gespoten met hittebestendige verf en daarna afgebakken in de oven: Gaten in spindels omgeboord en de spoorstangen geplaatst (bruine is kopervet) : |
|
|||
|
|||
Wauw, pracht bus!
|
||||
|
||||
Echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
||||
|
||||
helemaal top!!
(zou alleen wel ff de adjustable springplates zwart maken..) |
|
||||
|
||||
Heb ik aan zitten denken maar grote kans dat ik 't allemaal nog wel een paar keer los moet halen om de rijhoogte perfect te krijgen en dan beschadigd het wel erg snel.
Mischien dat ik dat in de toekomst nog eens doe als qua hoogte 't naar m'n zin is en dan laat ik het gelijk poedercoaten. |
|
||||
|
||||
daar heb je gelijk in...
maar viel me bij mijn bus op, dat die springplates wel erg bling zijn.. trouwens mooi opgelost, dat probleem met je stuurstangdingetje cq.draglink |
|
|||
|
|||
Wauw! dit is gewoon af!
Ziet er allemaal heeel grondig uit! Respect voor het werk man |
|
||||
|
||||
En weer bijna twee maanden verder
Niet zo heel veel gedaan de afgelopen tijd, vooral kleine dingetjes. Inmiddels zijn de bumpers en wielen gespoten en is de voorkant eigenlijk af! Hopelijk komende week nog even wat dingen doen zoals de bak vullen, remmen vullen en ontluchten en dan maar eens aan het blok beginnen Inmiddels heb ik wel m'n website onderhanden genomen en van een nieuw overzichtelijker uiterlijk voorzien! Check www.volksfahrer.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Echt een super mooie bus!
velg ziet er ook schitterend uit! |
|
||||
|
||||
echt een super bus
|
|||
|
|||
Even de 14 pagina's doorgespite.
Zowiezo de foto van je zoontje met op de achtergrond een naakte vrouw is geniaal... Over de bus, echt jaloers.. Wat een belachelijk mooie bus!!! Groet, Frank
|
||||
|
||||
Remsysteem is gevuld en ontlucht, bak is gevuld en de accu staat op z'n plek:
Tevens zitten voor de bandjes en wielen er onder. Voorlopig even smartbandjes en mischien dat ik nog wissel als ik straks kan rijden en de ideale hoogte/laagte kan gaan zoeken: Helaas is het soms een stap naar voren en twee terug De originele bekleding de ik al eerder gerepareerd had scheurde flink. Ik hoop dat het nog te fixen is!! Meer van dit project: www.volksfahrer.nl |
|
||||
|
||||
Echt geweldig hoe je dit aanpakt...weet nog goed dat ik je sprak bij de Groenoordhallen in Leiden tijdens een Kever meeting...ik was daar toen met mijn T1...was in 2001 of 2002,volgens mij had je de bus toen net gekocht..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
2002 was dat inderdaad en ik had 'm de dag ervoor gekocht.
Allemachtig wat lang geleden! Hahaha |
|
||||
|
||||
Super dat je al zover bent KP!!
|
||||
|
||||
het hele verhaal nog eens gelezen..3e keer en nog steeds onder de indruk van je werk, respect voor jou en deze vette bak
gr pieter. |
|
||||
|
||||
Helemaal top deze foto!