|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:03. |
|
||||
|
||||
.
|
||||
|
||||
.
|
||||
|
||||
Erg dikke wielen Henk.
Heb je ze nou bij Cultwheels laten monteren? bevalt dat goed? Ik heb namelijk foto`s gezien van velgen waar een halve kilometer teer op zat als kit? Succes in Hoogezand!
|
|||
|
|||
Heey Henk, hoe ist afgelopen bij EPS??
Zit der een mooi piepke onder? |
|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:04. |
|
||||
|
||||
Henk ziet er mooi uit die einddemper onder je auto die mannen van eps kunnen dat wel.
En hoe heeft arjan het staan met zijn projekt golf is deze ook al bijna klaar
|
||||
|
||||
Moet je nou echt helemaal naar EPS voor zo´n uitlaat??? lijkt mij niet meer dan een nette RVS buis met wat lasnaadjes,lijkt mij niet echt berekend ofzo.
|
|
||||
|
||||
en decibel dan? Omdat je alleen een eind demper hebt. Hier waar wij wonen is de politie goed bezig met uitlaat controlle.
VWUNDERDOG Last edited by parebool : 27-12-2007 at 08:28. |
|
||||
|
||||
het lijkt allemaal geweldig jonge , hoorde van freddie dat de lupo ook gezakt is .
|
||||
|
||||
de mannen van EPS weten wel wat ze doen
Quote:
|
||||
|
||||
Dat zeg ik niet,maar is dit op geen enkele manier zelf te maken?
Zo ingewikkeld ziet dit er niet uit??of zit ik er nou 50km naast Bij Mivwcardesign kan je nu ook je voorruit laten schoonmaken ,ziet er heel makkelijk uit maar ik weet wel waar ik het over heb Quote:
|
|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:04. |
|
||||
|
||||
Geloof mij maar ,het gaat zeker weten meer geluid maken naarmate de uitlaat warm wordt ,zeker een RVS demper.
Mijn golf klinkt ook netjes als hij koud is ,maar als hij goed heet is wordt het irritant.Werk aan de winkel ook hier dus |
|
||||
|
||||
Hoe komt dat?
Dat ie warm anders / arder klinkt dan koud bedoel ik.
|
||||
|
||||
De RVS uitlaat van de jetta word ook iets donkerder naarmate de uitlaat warm word ,maar erg veel verschil zit er niet in dan hoor !
Het schelle geluid is dan een beetje weg ,hij hoort dan wat donkerder van geluid . Zal wel met uitzetting of zo te maken hebben
|
||||
|
||||
Al sla je me dood....................
Quote:
|
|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:05. |
|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:05. |
|
|||
|
|||
sjonge das minder .... zou je je kleine storingen hier niet kunnen plaatsen zodat de technischi hier op het forum zich erover kunnen buigen?
......... geef de moed niet op als je je project verkoopt en het blijkt een kleinigheid te zijn dan sla je jezelf weer voor de kop. Je bent al zover en er is genoeg op het internet aan informatie te vinden......... Suc6 man ! ps: als jij je motorruimte zo clean heb dan denk ik dat je het probleem van eletronische storingen in een massapunt moet zoeken ! |