|
||||
|
||||
nou ik ben ook even onder de jetta gedoken en heb even gemeten.......
as is 40 mm en ik heb nog 1 duimdikte ruimte tussen de as en de carrosserie. ook 2 cm draad over met supersport schroefset en 15" bbs rm 6,5j met 165-50-15 banden. gegroet johan joure |
|
||||
|
||||
is `t een 1.5 automaat? zo ja, dan heb ik nog wel een redelijk nieuwe startmotor voor je liggen....
als je belang erbij hebt, doe dan maar `n bod via pm
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie reactie's en tips !!
vanmiddag zijn de bandjes gebracht dus die moeten er van de week ff omheen gedraait worden !! (ff vergeten de foto een kwartslag te draaien ) gr. Martijn @ johan8vplus : bedankt voor het meten ! ga vanavond weer is aan het klussen met de golf !! @ rené : eerst is kijken hoe hij het doet met een elektro update ! maar hou je anbod in gedachte !!
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 19-06-2007 at 17:50. |
|
||||
|
||||
Wat voor merk velgen zijn dat?
Mooie dingen iig |
|
|||
|
|||
zo vanavond ff de aandrijfas op gemeten en die is ook +-4cm dus ben benieuwt of er dunnere te krijgen zijn ??
zie het namelijk niet zitten om in mijn golf te gaan slijpen !!!! dus als iemand me kan vertellen of er een dunnere aandrijfas op kan HEEL graag !! b.v.d. gr. Martijn @ gertjan : het zijn exip velgen 15" 7J ET42
|
||||
|
||||
kijk voordat je eventueel gaat slijpen eerst even met je nieuwe wielen misschien hoeft t niet eens.
jp joure |
|
|||
|
|||
zo de wielen zitten er onder !!!!
voor zitten er spoorverbreders van 5 mm word 10 mm en achter zitten spoorverbreders van 20 mm (word waarschijnlijk 15 mm) ! dit omdat ik lager wil !! maare eerst is ff wat foto's !! DUS NU ZOEK IK IEMAND DIE AAN DE VOORKANT MIJN CHASSIS WIL AANPASSEN !?!? laat maar horen wat jullie er van vinden !! gr. Martijn p.s. het mistlicht is er af !!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit martijn
|
|
||||
|
||||
Tering wat een vette velgen
Staat goed |
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie's !!!!
verder nog iemand op of aanmerkingen ?? gr. Martijn
|
||||
|
||||
staat zeer netjes , maakt de golf af .
|
||||
|
||||
Deze Golf is helemaal af, ziet er zeer netjes uit de velgen.
Gr. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de positieve reactie's !!
vanmorgen is de golf getaxeerd ! een vriend van me zijn ouders hadden wat auto's die getaxeerd moesten worden ! karmann ghia fiat 500 citroen ax en dus ook gelijk de golf maar even laten taxeren !! ik was er zelf niet bij maar werd gebeld met de mededeling dat hij voor 5300 getaxeerd is !! gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 23-06-2007 at 16:33. |
|
||||
|
||||
verzekeren voor dat geld en in de fik steken
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha hier heb ik het vanmorgen met een maatje van me nog over gehad !! maar dat kan ik niet over mijn hard verkrijgen !! en dan een kever/kubel terug kopen (begin wat luchtgekoelde kriebels te krijgen !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
vanavond de golf even weg brengen voor de apk (moest voor de 22ste gekeurd wezen) !
en gelijk even nieuwe olie + oliefilter en een vers olie'tje in de versnellingsbak !! gr. martijn @ type 17 : kever/kubel komt er toch wel hoor al duurt het vast nog wel even ! de golf gaat niet weg de kever is namelijk voor mijn vriendin
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit nu zeg !
Backlights vind ik ook erg nice |
|
|||
|
|||
vanmiddag belde de apk meneer met een blijdeboodschap !!!!
de golf is goed gekeurd !!!! had eigenlijk niet anders verwacht !! hij heeft de uitlaat netjes opgehangen en de olie vervangen van de bak en het blok + olie filter ! ook zijn de lampjes gesteld en 1 dimlicht bolletje vervangen ! dus ga hem vanavond weer ophalen !!!! kan ik er lekker weer een jaartje tegen aan !! gr. Martijn