|
||||
|
||||
even hele topic doorgelezen
mooi project hoor en tdi erin is ook super heb zelf net een gtd erin gehangen bij mezelf |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de leuke reactie`s
Een GTD is indd ook leuk ja, had ik hier voor en heb ik ook erg veel plezier mee gehad, kun je tenminste nog lekker goedkoop opschroeven Maar het laatste orgineele stuk aanzuigbuis bij turbo is ook 60mm en verloopt naar iets van 40mm, de luchtmassameter is 70mm en het geheel is nu een heel stuk korter dan orgineel dus leek mij 60mm wel genoeg, maar mischien moet hij iets groter dan maar daar is weinig ruimte voor Ik hoor graag jullie advies!! |
|
||||
|
||||
Hoeveel mm spacers heb jij gebruikt bij je cookie cutters ? Ik heb je topic even snel doorgelezen. Maar kon niets vinden. alvast bedankt
|
||||
|
||||
Het word weer hoog tijd voor een update zie ik wel!!!!
Het gaat allemaal niet zo snel als gehoopt want we hebben ook nog andere groote plannen die veel tijd in beslag nemen. We zjn namenlijk druk bezig met het kopen van een bouwkavel en het uitzoeken wat voor huis er op gaat komen We hopen begin volgend jaar los te gaan met bouwen en dan moet de caddy sowiezo klaar zijn, want we gaan bijna alles zelf doen dus daar gaat strax al mijn vrijetijd heen Nu weer even over de caddy, DE MOTOR LOOPT!!!!!!!! Ik had laatst de motor er weer uit gehaald om extra gaten te boren voor de kabelschakeling en de bedrading. Afgelopen zatrdag heb ik de motor er weer ingehangen, de bedrading aangesloten en de diesel slangen aangesloten en naar even doorstarten liep hij in 1x, dus al die uren puzzelen in de schema`s en het om solderen van de kabelboom zijn niet voor niks geweest hier nog een paar foto`s: de schema`s de kabelboom de computer + kabelboom in de auto: het electronische gaspendaal en de aangepaste schakeltoren, deze heb ik zo aangepast dat ik mijn orginele middenconsole er weer overheen kan hebben: |
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
ziet er allemaal netjes uit zeg! gaaf project
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Wow, had je topic al een tijd niet bekeken! Netjes
|
|||
|
|||
u heeft niet stil gezeten ziet ik!!
|
||||
|
||||
Nee heb niet stil gezeten maar had hem eigenlijk voor de vag meeting in leeuwarden klaar willen hebben maar helaas
Maar HEEL mischien neem ik hem toch even mee op de kar naar de meeting maar dat is maar net hoever ik kom Gister nog samco slangen besteld voor de ic buizen hopen dat die begin volgende week binnen zijn, dan kan ik de ic buizen aflassen enz. |
|
||||
|
||||
Netjes gedaan kerel!
|
|||
|
|||
dat wordt super, goed bezig
|
|
||||
|
||||
Dankje!!!
Ik wacht nog steeds op de slangen dus kan de ic buizen nog steeds niet af maken Maar verder schiet het lekker op, de schakelkabels nog aansluiten, koppelingskabel, aandrijf assen, de ic buizen afmaken en interieur weer op bouwen. Word wel moeilijk voor 13 juni maar we zulle zien Owja ook moet ik nog even kijken wat ik met m`n km teller moet er is me verteld dat je nog gewoon een kabel ik deze versnellingsbak kan duwen maar waar??? Iemand???
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 24-05-2010 at 19:57. |
|
||||
|
||||
Ik heb het uitgevonden met de km teller!!
Ik heb de electronische sensor even uit elkaar gehaald en daar past weer een kabel van een golf 2 op!!! |
|
||||
|
||||
Zo ik heb vandaag dan eidelijk de eerste km`s gemaakt met de caddy!!!!!
Hij gaat als de brandweer Zo staat hij er op het moment bij: Nu nog de IC buizen spuiten, kabelboom netjes in tapen, interieur afbouwen en zo nog wat kleine dingetjes en dan kan hij gekeurd worden Ik ben er zelf super blij mee |
|
||||
|
||||
Wow, super!
|
||||
|
||||
nice!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Niet stil gezeten, cool zeg!
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit hoor! Het moeilijkste om aangesloten te krijgen is de bedrading lijkt mij. Was het veel werk om dit voor elkaar te krijgen of is het een kwestie van de computer startblokkeringsvrij laten maken en de motorkalbelboom voorzien van plus, min en geschakelde plus?