|
|||
|
|||
Zit er nu al een keuring op???
|
|
||||
|
||||
Nee nog niet,heeft al wel even gereden,maar houdt in bij volgas..
Als je rustig gas geeft,dan doet ie het wel,nu bezig met de injectoren te reinigen,dus ligt een beetje uit elkaar..
|
|||
|
|||
Hij doet het!!!
Hij is nu helemaal voor elkaar,en rijd super lekker!! Die remmen zijn ook helemaal top,remt als een beest! Jammer dat je niet ffe snel een filmpje kan plaatsen hier... |
|
||||
|
||||
Via youtube ff doorlinken? ben erg benieuwd....!
|
|
|||
|
|||
Last edited by menno : 18-08-2007 at 18:57. |
|
||||
|
||||
Kan hem niet vinden??
|
|||
|
|||
Nu wel!!
|
|
||||
|
||||
Super wagen Klinkt ook fantastisch
|
||||
|
||||
Zit er al een keuring op nu?
Zag in het tekoop gevraagd gedeelte dat je bezig was de radiateur te verbouwen.
|
||||
|
||||
Zo..even wat stof afblazen hier!!
Is wel weer het een en ander gedaan aan de auto,zoals veerpootbrug voor geplaatst,en voor de achterzijde er zelf eentje gemaakt. Heb ook een afdekplaat gemaakt voor paravent-bak. Andere brandstofleidingen van gewoon rubber materiaal,met een firesleeve eroverheen,vertrouwd de andere niet helemaal. Toen nog een luchtfilterbox ingebouwd,netter dan een open filter.. IN de toekomst moet er idd een orginele vw radiateurkap op komen,was ik even naar op zoek(nr) maar heb inmiddels thuis liggen!
|
|||
|
|||
he staat goed die afdekplaat op het parafaan! hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag. dit lijkt mij ook wel wat voor mijn mk1 om al die bekabeling en ecu te verbergen. alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
zelf lamineren van carbon? Originele overtrekken zeker?
Dit ziet er echt super uit! Zou die parafanplaat liever zwart zijn; de rest ziet er ook uit alsof VW het zo bedacht heeft! Niets aan rvs/chroom blingbling, maar een heerlijke originele look! Erg netjes!
|
||||
|
||||
Ik zie een mooie stijgende lijn in de vooruitgang!!! Heren, afgezien van al het blabla wat wel en niet mag, dit is een technisch hoogstandje van het betere liefhebbers werk. mijn complimenten, alles ziet er super netjes uit. Ik stel voor om allemaal een kleine donatie te doen opdat deze auto asap gekeurd kan gaan worden en we hem snel kunnen gaan bekwijlen op de eerst volgende meeting Gruwlijk mooi project mannen! ga zo door
|
||||
|
||||
Thanks voor de complimenten,doet je toch goed na lange tijd werk te hebben verricht,en we gaan zeker voor het zo veel mogelijk orgineel,daarom ook straks een nette ventilatorbak,ziet er gewoon veel beter uit!
Paravent plaat van alu plaat gemaakt. Carbon zelf lamineren ja..veel werk!!! Tot de volgende meeting??
|
||||
|
||||
Je hele topic gelezen, en echt mooi werk!!! Ik hoop dat je hem op kenteken krijgt!
|
||||
|
||||
In een saaie nachtdienst ook ff alles door gelezen, echt super!
|
|||
|
|||
vr6 in type 1
ook van deze zijde de complimenten !!!
zag een tijdje terug op de vw meeting in assen ook een type 1 met ingebouwde VR6. blijf het toppers vinden de type's 1. succes !!
|
||||
|
||||
Ik ga er toch weer over beginnen
Wanneer ga je naar de RDW? Je zal bij de technishe keuring al gaan horen of je door mag of niet,en die kosten zijn bijna niks,als je daar doorheen bent ga je voor lelystad en dat kost wel knaken. Ze gaan hem wegen bij de technishe keuring en ik ben bang dat je daar stuk gaat. Je moet trouwens wel een volle tank hebben en een reserve wiel Wat remmen en wegligging betreft heb je geen problemen. |
|
||||
|
||||
super project
ik ga iets minder gek, gewoon een G60 met turbo erop |
|
||||
|
||||
Mooi project, mijn complimenten en verder veel succes ermee.