|
||||
|
||||
baaah....werk nu (in afwachting van mijn sollicitaties) voor een studentenuitzendbureau en ben sites aan het overzetten in adam....BOOOOORING!
10.25 |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zeg je neef ?
|
||||
|
||||
zo..... nog eventjes een toets maken...dingetje draaiien....imperiaaltjes en radio op de post doen....douchen...scheren....en dan...
GEBAK
|
||||
|
||||
Quote:
Voor vanavond
|
||||
|
||||
Quote:
want??? |
|
||||
|
||||
Dan ga ik naar arjan !
|
||||
|
||||
Quote:
WOW 1001 POSTS DAMES EN HEREN |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd !!!
Nee ff zonder dollen ik ga mijn wielen ff passen !!
|
||||
|
||||
Quote:
Goed bezig!! check dit Mijn USA GTI/R32 achterlichten Ben zo trots als 'n pauw!!! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Kev !! Super
|
||||
|
||||
Quote:
Zit rond te neuzen voor een diesel.... autotrader/autoscout24/marktplaats/speurders/dealersites.. Oh ja, en jullie in de gaten te houden
|
|||
|
|||
heeee jasper sorru hoorde je niet whahahaha
nou alles was wel goed :P linker oor was iets minder kwa horen, maar niks ernstig hehehe ik wil fotos he van je bolide met nieuwe velgen!!!!!! |
|
||||
|
||||
@JK:
Dankje!! |
|
||||
|
||||
TDI is ff voor de APK..........rij nou een Zweier (1.3 of zo)..........tsssssssss.........het gaspedaal zit er een beetje voor de sier in, want als ik erop trap, gebeurt er niks
@Kev: Nice lights kerel @JK: Vlot die foto's derop hiero !!!!!!!! Ik ben vanavond afwezig, maar als ik morgen op VF kijk, wil ik zekers die foto's kunnen aanschouwen !! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Geloof dat hier in de buurt nog een diesel stond...Mk2 GTD...Maar weet niet meer waar @ Kev; aantal auto's? Teveel Je backlights zien er goed uit, man!
|
||||
|
||||
Zo bijna lunchtijd... Wat hebben we vandaag allemaal in het boterhammen trommeltje??
|
|
||||
|
||||
Halfje Wit
en onsje ham plakjes kaas En tosti´s maken maar ! Net zo als de rest van de week
|
|||
|
|||
hehehe ik ben na de markt geweest :>
loempias en halve haan :>:> |
|
||||
|
||||
fijn dat je voor mij ook wat hebt meegenomen !