|
||||
|
||||
Super! Bedankt voor jouw antwoord! Ik zei voorlopig omdat ik een lijnmotor in een kever eigenlijk geen porum vind.... Immers, de motorkap moet ik ff aanpassen, waardoor de kever gelijk zo uit z'n verband wordt getrokken... Maar anderzijds... De Corrado was ook best rap toen, ben benieuwd wat zo'n blokje doet in een kevertje die een krappe 700 kg weegt...
Ik heb toch nog wel ff een vraag en dan met name over de bedrading... Kan ik een hoop wegsnoeien of moet echt heel de kabelboom overgezet worden??? Lijkt mij een stroompje voor de ECU,contact op de startmotor en bobine en lopen,of denk ik weer es veel te simpel? |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt veel bedrading weglaten, dit is wat ik heb aangesloten en de rest gewoon wegknippen. suc6
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Super!!! Maar heb je misschien een iets grotere afbeelding want ik ben bang dat mijn monitor voor het mooie te klein is... Kan het namelijk niet goed zien... Maarre, je hebt meer draden gebruikt dan ik hoopte... Waar kan ik trouwens de vollast en de nullastschakelaar vinden op het blok??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Op je gasklephuis
|
||||
|
||||
Quote:
precies, dit zijn kleine micro switches die door je gasklep worden bediend. kijk even bij het foto album (corrado) daar staat het schema groter, of geef me je e-mail adres dan mail ik hem. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
@paul Heb jij problemen gehad met het afstellen van de motor?? Ik zelf heb daar nogal wat problemen mee gehad in mijn golfje.. Bijvoorbeeld erg onregelmatig stationair lopen enzo..
groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, geen enkel probleem, onsteking met lamp afgesteld en verder geen problemen gehad. afstellen van gaskabel was wel een probleem, de weg van het gaspedaal is korter dan de gasklep nodig heeft, dus heb ik hiervoor een hefboom met scharnier gemaakt.
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt een PMtje! |
|
||||
|
||||
Quote:
pe emmetje zonder mail adres.
|
|||
|
|||
@paul:
wat voor koppeling/drukgroep rij je nu mee?? Gewoon de originele of een zwaardere? Ik laat nu een pasplaat maken voor mijn 1.9TD en daar komt een aangapast kevervliegwiel bij, en zit nu naar een kennedy stage 1 drukgroep en koppelingsplaat te kijken. Ik ben bang dat anders de koppeling eraan gaat.. gr, martin |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Martin, Ik heb een G60 vliegwiel + drukgroep en een wbx kopp.plaat, werkt prima. ik weet niet wat je het beste kunt gebruiken bij een kevervliegwiel, maar hier zijn ongetwijfeld veel oplossingen voor, er zijn nogal veel t1 motoren met veel vermogen. Gr, Paul.
|
||||
|
||||
Zoals vele van jullie zelf weten, vermogen went. (veel te snel)
Zo dus ook bij mij, in het nieuwe seizoen wil ik toch eens voor die kerstboom gaan staan, dus het werd tijd voor een upgrade. 68mm poelie, kortere riem en nieuwe chip. ik rijdt nu met 1 bar en in combi met deze chip zou ik richting de 180PK moeten gaan. Om volgens de regeltjes een beetje op mijn plaats te blijven zitten heb ik ook maar een 4-punts gordel met electrische vergrendeling aangeschaft. Ik ben benieuwd. Gr, Paul
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 14-02-2007 at 22:05. |
|
||||
|
||||
Kijk Paul is goed bezig.........
De eerste keer voor de "kerstboom" en je bent verslaafd heerlijk Op naar DDD5 Greetz mycha
|
||||
|
||||
Quote:
datum staat genoteerd laterr.
|
|||
|
|||
Quote:
Gave bus, maar met de originele remmen is het G-weld wel te houden?
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed te doen, maar je moet er wel rekening mee houden. Gr, Paul.
|
||||
|
||||
Ik vind het nogsteeds een geweldig apparaat! Doet me steeds meer mijn oude Boostbus missen....
Hoop je bij Ron eens tegen het lijf te lopen (eigenlijk vooral de bus )
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Stijn, ik ben regelmatig bij Ron, dus jullie (jij en mijn bus) zien elkaar vast nog eens. P.S. jou (ex) doka is ook uber. Cya, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 15-02-2007 at 20:10. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
leuke film