|
||||
|
||||
Quote:
Het is een genot voor de oren bij het doortrekken . Mja zal er wel es een keer over nadenken om het eraf te halen . Hopen dat dat gaat lukken, zonder al te veel moeite |
|
||||
|
||||
Je hebt er echt een superwagen van gebouwd, toppie! Wanneer mag je eigenlijk op voor je rijbewijs?
|
||||
|
||||
Quote:
Dinsdag dus weer gezakt . Ik hoor het binnenkort.... |
|
||||
|
||||
dat lijkt me dus echt kl*te als je al zo'n mooie auto hebt staan en je zakt voor je rijbewijs, sterkte man en snel weer opgaan (en het halen)
|
||||
|
||||
Quote:
En dat ist ook. Maar doordat je al die dingen op je schouder hebt (auto, werk, vervoer naar werk), wordt de druk alleen maar erger... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou niet zo melodramatisch gaan doen, broer Ik heb m'n rijbewijs ook gehaald, en als ik het kan, kan jij het ook Maar je moet em nu wel gaan halen... Anders rot die Golf nog weg hier achter het huis
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zal het bij jullie thuis gezellig zijn! Mooi werk trouwens Moroder! Mooi geheel zo, in die GTI-trim! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach jah nog paar dingetjes en hij is zowat volledig GTi. Wat nog moet: Stabilisatoren monteren Zwart logo in de grille En ooit missen een zwart hemeltje |
|
||||
|
||||
Erg vet zo ook wel erg klote dat je weer gezakt ben Maargoed, iedereen kan hem halen, dus jij ook
Misschien een tip; denk niet aan je golf "GTI" tijdens het afrijden, misschien beinvloed dat je rijstijl
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nja ben beetje te voorzichtig tijdens het examen. Normaal trap ik wel aardig met de lesauto. Wat ze dus ook willen met het invoegen enzo. Snel op snelheid zijn en met tenminste 120 de snelweg opknallen... Mja 3x scheepsrecht |
|
||||
|
||||
Vandaag voor de 3de keer ervoor geweest, en eindelijk maar toch. Goofie heeft zijn rijbewijs !!
Dus gelijk toen ik thuiskwam me rijbewijs opgehaald en geknald in de Golf richting Groningen. En kon het verkeer goed bijbenen . En het geluidje, och.... Fenomenaal!! |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd, nu zeker veel rijplezier!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat komt wel in orde |
|
|||
|
|||
Ik mis het biesje nog op de achterklep. Of heb je die er inmiddels al op/
Hoort bij de gti stripingset he. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit er op, heb em te laag geplakt . Hoort normaal een cm ruimte onder te zitten ongeveer en aan de zijkanten afgesneden. Ik heb em helemaal doorgetrokken. Mja boeie |
|
||||
|
||||
Aangezien de Golf al tijden kampte met motorproblemen, heb ik de knoop toch maar doorgehakt. Ik heb de cilinderkop gedemonteerd.
Het geval was dat de motor constant op 3 cilinders liep. Kon de kabel van de eerste cilinder eraf trekken, maar de motor liep precies net zo door. Ook bleek wel dat de auto aardig wat aan vermogen miste, aangezien ik een Golf 2 1300 met optrekken nauwelijks bij kon houden. Nu ik de kop eraf heb, ben ik nog niks wijzer geworden maarja. De kleppen zijn allemaal dicht. Zitten geen scheuren in de kop en onderblok. En een compressietest bij warme motor kwam op een positief resultaat (allen 13 bar) uit. En aangezien ik toch een Gti-kop van school had gekregen, heb ik die mooi klaar gemaakt. Poorten zijn wat ruimer gemaakt, kleppen zijn gepolijst, kleprubbers vervangen, gevlakt voor meer compressie, en er is een snelle nokkenas gemonteerd. Ben nu al weer aan het afbouwen, maar kan geen foto's maken. Me ouders zijn namelijk op vakantie, en hebben de camera mee. Ik hoop van het beste, dat het probleem straks over is.... |
|
||||
|
||||
Zo na 3 week toch maar weer even een update .
De gevlakte PF kop is nu gemonteerd. Had eerst de Webers weer gemonteerd. Maar heb later een 2-traps carb van een Audi 80 op de kop weten te tikken. Dus dat erop en het spultje liep gelijk een stuk mooier . Het loopt nog steeds niet helemaal super (motor valt soms uit, en stottert nog wel). Maar het is al een vooruitgang! Verstelbare nokkenaspoelie komt deze week binnen, en heb ook een zwart logo gekocht voor de Grille . Gelijk maar ff nieuw K&N filtertje aangeschaft (scheeld die korting ). Want een luchtfilterbox van een Toledo past niet . En nog even wat moois voor de carterontluchting fabriceren. Groetjuhss |
|
||||
|
||||
Kiek aan !!!
Dat lijkt erop Jeroen. Nu nog ff af laten stellen, en dan 17 September naar Assen !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit
Nu nog even alles goed afstellen en dan 17 september richting Assen |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo twee keer hetzelfde zeggen !? |