|
|||
|
|||
Danku!
Nee geen vacuum, gewoon lamineren... Zit erg veel werk en tijd in/aan maar het resultaat mag er best zijn
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal top uit!
Mooie gordels trouwens
|
|||
|
|||
thx.. wat lach je naar mijn gordels
Tja.. dan heb je dus zo goed als de hele "facia" van je dash in het kohlefaser zitten, en dan mist er toch eventjes de telleromlijsting. Dus daar ook maar even snel aan begonnen, is niet zo moeilijk te doen... Hier gelamineerd en net waterproof geschuurd Ligt nu met de laatste laag epoxy te drogen, morgen even waterproof met 1200 schuren en dan in de blanke lak, zal dan wel even nieuw fotootje maken. Moet binnenkort nog spiegeldriehoekjes doen en de deurgreepjes waar ook de gaten inziten voor de elektrische ramen, beide heb ik gruwelijk verneukt de eerste keer. Nou even in de paar lagen blank met de fohn erbij, even snel in het dash gelegd en geprobeerd nog wat fotos te schieten.. Telleromlijsting loopt niet gelijk met de rest, maar is echt niet storend en daar stoor ik me ook niet aan, Flitser vergroot wat imperfecties en mijn dashboardkastjeklep, moet nog iets geschuurd worden op de rand en in de lak, want daar zie je nu wat imperfecties (al vallen die zo niet echt op) En trouwens voor een bob de bouwer ben ik er trots op! Wil je dit kopen dan ben je een klein fortuin kwijt, nu mooi zelf gedaan en dat geeft wel een goed gevoel. Hier wat pics..
|
||||
|
||||
Awesome!
|
||||
|
||||
Echt netjes gedaan voor een "bob de bouwer"
|
||||
|
||||
jammer dat je t op foto nog niet goed kan vast leggen, ziet er vast bruut uit.
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit! mag ik vragen waar je je dash hebt laten flocken?
|
|||
|
|||
Netjes gedaan, geeft altijd meer voldoening als je het zelf gedaan hebt
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tuurlijk, Eelco... zit hier ook op het forum.. als je contactgegevens moet hebben dan maar even pm..
|
||||
|
||||
Komt die kerstboom ook in de auto?
|
|||
|
|||
aan de binnenspiegel
|
||||
|
||||
Trendsetter
|
|||
|
|||
Gaaf hoor!!
|
||||
|
||||
erg gaaf man!
ben er zelf ook al een aantal keren naar aan het kijken geweest hiermee te gaan expirimenteren juist omdat het zo gruwelijk duur is inderdaad! met dit zien kriebelt dat wel weer iets meer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Thx..
gewoon proberen... oefening baart kunst.. heb ook al genoeg weg kunnen donderen, hahaha.. en allerbelangrijkste.... GEDULD!!!!! laat ik daar nou net te weinig van hebben ,dus zegt genoeg dat ik het ook voor elkaar krijg
|
||||
|
||||
geduld is hier voldoende mooi project man!
voor de toekomst eens leuk wat mee te expirimenteren
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
super dik! en nog dikker dat je het zelf gedaan hebt
|
|
||||
|
||||
Sjezus Paul.. Nu moet ik ook weer met de mini bezig...
|
|||
|
|||
Hahaahah thx...
Ja man Ries... doe s wat
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit