|
||||
|
||||
Shit, dat is ook wel weer vet
|
||||
|
||||
gedrufd maar vet!! vraag me alleen af of het ook staat met paars...lijkt me een net niet combinatie
|
|
||||
|
||||
iemand die het even kan shoppen
|
||||
|
||||
Wit lijkt me mooier!
|
|
||||
|
||||
wit is luxer.. rood is pimp.. twijfel
|
|||
|
|||
wit!
|
||||
|
||||
Wit!!
Dan komen de brembo's ook mooier uit |
|
||||
|
||||
Goud...
|
||||
|
||||
Wit! Rode wielen met rode klauwen erachter = jammer.
|
|
||||
|
||||
ok ok... keuze was al wit, maar werd heel even door die rode van de wijs gebracht.. ze worden wit.. en dan echt glans wit
|
|||
|
|||
Of je maakt de klauwen wit en de wielen rood!
Nee, zeer moeilijk!
|
||||
|
||||
Zo alweer aardige updates sinds de laatste keer dat ik hier keek. Ziet er top uit kerel, die wielen gaan knap staan, en die remmerij gaat er ook top uitzien en net zo remmen natuurlijk .
|
||||
|
||||
zekers wit richard,dat rode is geen pan...
|
||||
|
||||
harten en randen zijn vrijdag ontlakt als het goed is.. breng altijd al mijn velgen naar rinzema in drachten. kost je 15 euro voor een velg en heb je ze echt brandschoon. Dit gebeurd biologisch in dompelbaden dus geen zware logen die je velgen aantasten. Dan gaat dit weekeinde de auto naar binnen en kunnen we gaan bouwen. Randen zal ik even aanpakken als de remmerij eronder zit en de schroefset.. heb ook de veren laten ontlakken en zal deze opnieuw in de kleur zetten.
daarnaast op ebay.de een tweede dashboard met grijslederen onderbalk gekocht. deze laat ik of de bovenkant Flokken of de bovenkant met alcantara bekleden( vind sticksel ook wel erg gaaf op de dashboarden).. daarnaast via een engelse audicollega een goede tip gekregen op je interieur zelf te spuiten.. resultaten zijn erg gaaf en in mijn ogen beter dan de colourlock( wat ik in het verleden ook al eens heb gebruikt).. het hoe en wat en welke kleur voor het interieur laat ik even in het midden totdat ik een keuze heb kunnen maken. Verder laat ik mijn stuur ook in alcantara bekleden door Janneman ( iemand van het e30forum) die zijn vrouw verbluffend sturen en interieuren kan bekleden hier een voorbeeld en voor heel schappelijk prijsje heb je je stuur top bekleed. de velgen worden trouwen wit
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 24-02-2010 at 20:21. |
|
|||
|
|||
plannen klinken goed richard
|
||||
|
||||
vanavond de poten opnieuw gedaan.. eerst in scheepsprimer en morgenvroeg in de verf.
zal morgenvroeg de auto op bokken zetten en gaan klaarmaken. spul eronderuit
|
||||
|
||||
Afgelopen 2 dagen naast 2 verjaardagen bezig geweest aan de audi.
Staat inmiddels op bokken droog in de loods, auto een keer of 100 vervloekt, maar uiteindelijk de voorste remmerij eraf ( gaan naar martijn) en de veerpoten eronderuit. In al die jaren sleutelen nog nooit meegemaakt dat de stuurkogel zo vast op een veerpoot kan zitten, maar goed het is los. het nieuwe onderstel staat lekker in de kleur. verder twee nieuwe stuurkogels bestellen, twee draagarmen .. dus even alles lekker fris
|
|||
|
|||
ik ben ook wel een halve dag bezig geweest met een stuurkogel, de tering wat kan dat vast zitten
maar mooi dat je alles er nu onder uit hebt, kom je binnenkort nog mijn kant op?
|
||||
|
||||
deze week nog
|
|||
|
|||
oei oei dan komen de remmen toch nog deze kant op, kan ik eindelijk weer is verder met de audi...