|
|||
|
|||
Quote:
Bijna alle kleine onderdelen(bouten, moeren, ringetjes etc) van je motor en aanbouwdelen zijn geel verzinkt. Ook grotere delen zoals je oliekoelerhouder en je versnellingsbaksteun zijn geel verzinkt. Verder heel je schakelmeganisme vanaf je pook tot de versnellingsbak. Je benzinetankbeschermplaat en versnellingspookhoesbeschermplaat. Ook de steuntjes waar je benzinepomhouder aan gemonteerd is en de houder van de drukaccumulator zijn geel verzinkt. En dan natuurlijk je deursloten en het sluitwerk van je motorkap en kofferbak. Ben vast nog wel het een en ander vergeten. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je info! Samen met de foto's in dit topic moet ik zeker een eind komen! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja mijn adres is van west-vlaanderen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zoals turbojo zegt dan heb je het meeste geelverzinkt Hier nog enkele foto's veel succes verder |
|
||||
|
||||
Quote:
mooi!!
|
|||
|
|||
Schakel mechanisme ziet er netjes uit. |
|
|||
|
|||
Ziet er echt uit als NIEUW. Zonde om er mee te gaan rijden. Klopt wel he, het hele schakelmeganisme in het geel verzinkt.
|
|
|||
|
|||
Prachtig werk
Een wagen dient om mee te rijden. Dus als ie af is, gewoon plankgas mee gaan |
|
|||
|
|||
Is de boedoeling dat het er als nieuw uit ziet
Ja zal er niet meer rijden als het water giet en door de modder maar het dient toch om er mee te rijden maar met gepaste tijdstip op een zonnige zondag bvb het belangrijkste is dat alle roest weg is en dat alles zo origineel en zo "nieuw" mogelijk is. En plankgas zal enkel na de rodatie van de motor zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
Mijne wordt in de zelfde staat als die van jou maar dat heb je zelf wel kunnen zien. En ik ga er ook mee rijden. Ik hoop dat hij van de zomer af is wordt wel tijd na meer dan 4 jaar. |
|
|||
|
|||
Ja dit heb ik gezien ook mooi werk geleverd zag er piekfijn uit.
Ja ik hoop ook ergens deze zome rmaar dit heb ik al een paar keer gezegd ikzelf heb de wagen al 6 jaar en ook al 5 jaar aan het sleutelen eraan. Zo'n dingen vragen hun tijd. Maar waar een wil is is een weg het blijven prachtige wagens beter dan onze moderne wegwerp auto's |
|
|||
|
|||
Iemand toevallig een setje originele gti velgen?
Het mogen opknappers zijn. Liefs niet te ver ben van west-vlaanderen in belgie Zou hem voorlopig op deze stalen velgjes zetten tot dat mijn ats cup velgen klaar zijn. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dus het hoort op de plaats van het zwarte plaatje te zitten? Maar waar moet die zwarte dan? |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels al mijn spullen laten verzinken, bedankt voor de info! Heb echter wel een volgende vraag. Weet jij hoe de zwarte spatbordranden bevestigd horen te zitten?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Graag gedaan, nee weet het ook niet meteen van buiten denk met 2 schroefjes in de wielrand maar ben dit echt niet zeker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van mij met 2 schroefjes en kit!
|
||||
|
||||
Ik ben nog bij u lang geweest ik heb die GTI voorstoelen bij u opgehaald
|
|||
|
|||
Quote:
Ahnja juist dit herrinner ik me nog. En zijn ze al gemonteerd? |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nee :P toch besloten ze nie te monteren ( wegens te veel schade ) maar wel heb ik een plaats gevonden die ze compleet leverd
|
|||
|
|||
echt niemand die me kan vertellen waar de plaatjes horen?
Waar zijn de experts [/QUOTE] |