|
||||
|
||||
Dat heb ik ook gemerkt ja (al vaker dan eens), altijd zo snel mogelijk reageren. Maar ja, we hebben het hier wel over 750 km enkel, even langsgaan gaat niet lukken, direct reageren ging op dat moment ook echt gewoon niet. Ik zit met meer verplichtingen en kan niet zomaar ieder weekend even weg helaas. Maar ach, jullie hebben ook wel gelijk, er staat hier genoeg leuks in de schuur, we houden ons wel bezig, dat in ieder geval.
De zilveren heeft zijn interieur inmiddels bijna weer helemaal terug. Alleen de deurkaarten nog voorzien van boxen, dan de stoelen erin en hier en daar missen nog wat kleinigheidjes. Als dat klaar is ga ik nog eens een blik op de carb werpen, kijken of we dat kunnen oplossen. En dan misschien, heel misschien halen we deze vrijdag alsnog de keuring... |
|
||||
|
||||
Vind het ook vervelend voor je je bent er toch al een tijd mee bezig en wat voor vele niet te doen is zag jij toch potentie in
Kan de situatie van de verkoper wel begrijpen daar in tegen ,maar goed stop al je positieve actie maar in al je andere projecten they need you
|
||||
|
||||
Als hij de keuring vrijdag haalt? Wat dan?
Ga je hem dan opknappen?, aangezien je aangeeft dat hij goed rot is. Zou lullig zijn voor jou of een ander als je ermee gaat rijden, en een ongeluk krijgt en je met stuur en al in je eigen kofferbak zit.
|
||||
|
||||
Als ik de keuring vrijdag haal en hij komt er door is hij dus blijkbaar niet onverantwoord rot, maar hard is hij zeker niet, verre van. Opknappen zit er niet in, dat is (voor nu) teveel werk, er staan hier andere projecten die eerst af moeten. Er zal dan dus zo af en toe gewoon eens lekker mee gereden worden, da's alles. Ik heb liever een rocco die niet uitziet maar die ik wel af en toe eens ergens mee naartoe kan pakken omdat hij zo lekker rijdt, dan diezelfde rocco die die niet uitziet en in een hoekje van de schuur staat te verstoffen. Tja, en vlamt er iemand een keer op, goed, maakt dan verder ook niet uit of hij rot is of niet, plat is hij dan toch. Zie je punt niet echt eerlijk gezegd.
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp je echt wel, dat je er lekker mee wilt rijden.
Daar is een auto immers voor gemaakt. Alleen ik zou het zelf niet doen, je zou maar eens niet meer kunnen remmen ofwat dan ook, met alle gevolgen van dien, apk is immers maar een moment opname. Ik wil je zeker niet ontmoedigen! Dus keep up the good work.
|
||||
|
||||
Maar technisch wordt hij in orde gemaakt hoor! Nee, dat moet gewoon goed zijn, het moet wel veilig blijven natuurlijk. Nu is het bij deze wagen gelukkig al zo goed als in orde, dus hoef ik er niet gek veel meer aan te doen.
|
|
||||
|
||||
Ah okee! Dan keep up the good work
|
||||
|
||||
gaan we doen!
|
|
||||
|
||||
Nou we wachten Vrijdag wel af hopelijk komt hij er in 1 keer door
|
|
||||
|
||||
Weeral niet gelukt vrijdag, had nog wat andere dingen af te ronden. Maakt niet uit, nu hebben we een weekje vakantie dus even ertegenaan.
Interieur steekt weer in elkaar. Ben er heel content mee, alleen de radio niet. Ik had er eigenlijk een casette geval in willen doen, zo'n aanwezige radio met veel te veel functies uit de jaren 70. Vond ik er wel bij passen. Maar helaas, de ene was stuk, de andere paste niet lekker. Dan maar een originele radio genomen, was niet echt de bedoeling dus, maar werkt wel het beste natuurlijk... Dan de versnellingspook vervangen voor een originele. Voor de houten knop die erop zat hadden ze op 10 cm lengte afgezaagd en er een hoop andere stangen en bussen overheen gezet om die knop te kunnen passen. Idioten. Maar goed, het is weer netjes. Meteen ook maar de stofkap vervangen en een slijtage busje was eruit gelopen dus die ook terug gestoken. Hij schakelt weer super. Zo staat hij er nu bij: Morgen aan de carb, zien hoe we dat gaan oplossen. Dan tanken en rijden, hij staat inmiddels al weer droog. |
|
||||
|
||||
Lekker bezig Rik en dat met de vooruit zicht dat je nog lekker een weekje kan knutselen
En die model stoelen hoor volgende week nog wel over die sierstrips
|
||||
|
||||
Mooi hoor je scirocco en de stoelen ga je die opnieuw bekleden of heb je al andere stoelen??
|
|
||||
|
||||
Vooralsnog ga ik geen onkosten maken aan de rocco behalve op technisch vlak. Hij zal straks een grote beurt krijgen, maar als ik het uiterlijk op orde wil hebben wordt het gewoon een volledige restauratie, en dat zit er nu echt niet in.
En Peter, je moet wel nog even doorsturen welke je nodig hebt, anders wordt het toch wat lastig zoeken voor mij... |
|
||||
|
||||
Oke heel verstandig eerst technisch en de apk zou ik ook doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo langs ze prima zitten Die E-mail had ik vorige week Woensdag je al gestuurd stuur hem nog wel een keer
|
||||
|
||||
Ze zitten nog redelijk, de rug van de bestuurderszit heeft zijn beste tijd wel gehad, het paardenhaar is er helemaal aan het uit zakken.
Vandaag een topdagje gehad. Begonnen met de carburateur weer eraf te nemen. Heeft me nog een paar uur gekost om uit te vogelen hoe de veer hoort te zitten, maar dan viel het kwartje uiteindelijk toch. Gelukkig maar, had wel lang genoeg geduurd. Alles weer in elkaar, automatische choke opnieuw en secuurder afgesteld en terug de wagen op. Duurde lang voordat er benzine kwam, maar zodra het er was startte hij direct en bleef lopen ook! Choke werkt dus weer en de wagen loopt nog mooier dan voorheen. Nog een paar klein dingen gedaan, ruitenwisser, beetje schoonmaken en zulk, en dan is hij toch wel bijna klaar voor de APK. Ben benieuwd... Heb je mail gevonden Peter, zal zo voor je kijken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi dat het carburateur probleem opgelost is keuren maar
|
||||
|
||||
wat je allemaal wel niet kunt doen in de carnavalsvakantie, in plaats van half doof worden, en al je geld opzuipen
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Mooi dat het carburateur probleem is opgelost en we zijn erg benieuwd naar de apk hopelijk gaat het meevallen.
Heb je al enig idee wanneer hij gaat??? |
|
||||
|
||||
haha die stoelen. niet echt ruitjes stof meer te noemen.
en is dat ook diamant zilver
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |