![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond auke zijn golf 1 en rode jetta zien staan bij hem thuis, ik was een paar huisjes verderop aan het klussen, komt mijn zusje te wonen met haar vriend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() friesland is maar klein he
|
|
||||
|
||||
![]() Customn bug met zijn nieuwe 2 gti, ik zat in een baby benz dus ik viel niet zo op. Rondweg van Breda.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rond vijven?? Dan reed ik net voor jullie! Tijdje achter die G2 aan gereden, was niet JP. Superlaag, 13"(14"?) verbreed staal, westy front en roestige motorklep. Gaaf detail: binnenspiegel op dash gemonteerd en een pook die boven het dash uit kwam ![]() Komt wel uit de buurt, meende Drachtstercompagnie.
|
||||
|
||||
![]() Gister op de ringweg in Groningen, nette rode Passat
zat ik gisteravond een beetje op MP te kijken, kwam ik deze Passat tegen! ![]() eventueel bekende van hier? http://link.marktplaats.nl/245773916 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan kloppen. Was rond 11.45 denk ik dan. Heb jou niet gezien. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze heb ik ook zien rijden.Is volgens mij Lowrat. Reed toen zelf richting Joure in de vito. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha dus jij was het wel.... Ik let meestal wel ff op als er een koopman truck voorbij rijdt, maar toen ik opkeek zag ik net een koopman wagen volbeladen met frieze vlaggen langsrijden. "verrek, dat moest alberto zijn" en ja dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die was eerst matzwart dan zeker. Komt van de Harkema toch?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee was s ochtends |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je hebt de bus vast wel gezien zat in een iveco daily met hoogwerker er achter van de haan westerhoff. Wij reden heerenveen uit vanaf t stadion en draaide de a32 op je zat denk ik haast achter ons voor die tijd. Zag je namelijk bij de stoplichten ter hoogte van de mac al staan |
|
||||
|
||||
![]() altijd als ik deze thread lees krijg ik het idee dat Friesland maar 1 weg heeft en iedereen de hele dag langs elkaar rijd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Boelenslaan volgens mij. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dan heb ik je wel gezien. Dacht al bij mezelf: daar rijd weer een concurent.. Werk zelf namelijk ook voor een zonwering bedrijf in Drachten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt toch ook, ze hebben daar maar 1 snelweg? |
|
||||
|
||||
![]() De oude gouden VR6 van Jacco met de glitters in de lak, op de A59 vanaf Waalwijk richting knooppunt Hooipolder. Zag er niet al te best uit :nono:
|
||||
|
||||
![]() surhuisterveen vanavond
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Quote:
Kwam Maarten toch echt tegen op de ring rond Amsterdam Jaap . Of is dat ook nog Friesland . . |
|
||||
|
||||
![]() We hebben nog geen snelwegen hier, alleen nog maar zandpaden...