|
||||
|
||||
Jazeker.. vooral doorgaan, geef ik ook aan. Ik kan er toch geen genoeg van krijgen, daarom post ik zelf ook zoveel..
dat zul je ook wel merken als je het topic doorspit Maar denk dat het wel goed is om even alles na te kijken
|
||||
|
||||
Deze ET waarden moet ik weten damn geweldig.
|
|||
|
|||
Oke, thanks voor de tip
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een geweldig mooie auto! is d'r ergens een topic van?
|
||||
|
||||
Quote:
Zo te zien komen die ongeveer gelijk als mijn Mercedessen afgelopen seizoen: Maten zijn denk ik ook gelijk, die Roti's zijn ook 19x8.5j.. mijn ETs waren na adapters et36 voor en et31 achter. @gtilunatic: topic heb ik helaas nog niet gevonden
|
||||
|
||||
De rode Golf hier boven, heeft deze iets aan de rechter kant ?? schade iod, ik kom alleen maar foto's tegen van de linker kant
Verder een erg dikke golf
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Jij bent zeker de leukste thuis
|
||||
|
||||
Staat hem gaaf misha
|
|
||||
|
||||
Thanks, maar de winterwielen liggen klaar.. ik hoop zaterdag eronder
|
||||
|
||||
Quote:
afgelopen zaterdag was ik bij Eric en Flo, voor Franse begripen zijn dit best goede auto's. Florent zijn gouden golf vier is echt tot in detail omgebouwd naar US-spec
|
||||
|
||||
Nog 2 plaatjes van in Wörthersee afgelopen jaar.. toen met de oude wielen nog (inmiddels een setje of 2 terug alweer volgens mij):
Maar Cor.. tot in detail? Vertel is, ik zie bumpers en lampen.. maar wat nog meer dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Nog bedankt voor de foto's mate ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk het niet
|
||||
|
||||
P.s. die gum is trouwens briljant
|
|
||||
|
||||
Het interieur is compleet us, , tellerbak, gordels, zelfs de sticker achter het tankklepje komt uit de USA.
Afwerking kan soms wat beter maar daar oordeel ik niet graag over, er rijden in frankrijk best auto met creatieve en originele ideetjes rond. Flo's Golf heeft trouwens nu een Golf V logo op de kofferbak, werkend. Best stoer gedaan. Edit: zie nu dat daar al een foto van is gepost. :-) @ Martijn: ;-)
WWW.MIVW.NL Last edited by CorMIVW : 09-11-2010 at 11:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor wielen zijn dit? |
|
|||
|
|||
R36 toch?
|
|
||||
|
||||
Tiguan wielen.. R36 hebben een andere maat geloof ik, is al eens een discussie over geweest op (ik meen) Eurghetto.
Dat logo zag ik trouwens ook ja op die goude.. echt mooi vind ik het niet, maar wel een leuk idee opzich
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor valt mee. Had het hele MK4 topic bekeken, en het viel me op.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |