|
|||
|
|||
ben soms een beetje verstrooid, vergeet de helft.
maar is nu ook niet erg om een extra rondje te rijden in de jetta |
|
||||
|
||||
Vanmiddag tegen 17.30 de weg tussen zelhem en hengelo gld , kwam ik een donker blauwe golf1 tegen met chromen bumpertjes en gtd in de gti grill , ben hem weleens eerder tegengekomen in de buurt van ruurlo , zag er superstrak uit
|
||||
|
||||
Knal ik de a6 over, eerst naar zaandam, 's avonds naar amsterdam, en laat weer terug...
niemand die me gezien heeft? 300 km, en 0x gespot!? |
|
||||
|
||||
Zaterdag een mat groene MK I golf, met 'old school' op de achterklep in de Helmondstraat in Arnhem, en vandaag een MK I met Audi A3 velgen(?) in HI Ambacht.
Jan
|
||||
|
||||
Quote:
toch maar oranje spuiten en de oude uitlaat weer terug of een persbericht uitbrengen met 'Lobbes on tour'?
|
|||
|
|||
vanmiddag 2 turkse ''dames'' in een goudkleurig golfje 1, iemand van hier???
|
|
||||
|
||||
Vandaag bij ons bij de loods. Wat een ding en een geluid SUPER!! Ligt een V8 F1 motor in
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben vandaag ook naar Vught en Tilburg gereden, nog niets gezien hier |
|
||||
|
||||
op een sloperij
Stoer kleurtje op een Steily! |
|
|||
|
|||
Quote:
wou ullie een schroefsetje onder de sportwagen |
|
||||
|
||||
Auke rond kwart over 6 in de Jetta ri. Swartkrús, en 5 minuten later ongeveer over de vendweg terug. Je reed de grote weg op vóór mijn schoonouders En rond 7 uur in de Golf 1. Beide auto's even lekker uitgelaten vanavond?
|
|||
|
|||
rond 18:30 vrouw Lunatiek in de bora net voor grijpster hoeke
|
|
|||
|
|||
Quote:
wat MEGA foute wielen onder het ding |
|
|||
|
|||
Vanavond een lage witte mk2 bij de rotonde van veenwouden zwaagwesteinde.
En de oude golf mk2 gtd van wytse bij de valom !
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hij moest gepoetst en gepolijst, zaten 4 mugjes op Maar wat een bak
|
||||
|
||||
stonden vanmorgen 8 (gerestaureerde) kevers in Utrecht bij het NH hotel, allemaal verschillende kleuren
|
|||
|
|||
Quote:
was met de audio bezig in de jetta en ben de 18 gepasseerd dus test niet de hele avond in het dorp even buiten uit hebben de mensen er niet zo'n last van denk ik. Om er voor te zorgen dat de golf niet jaloers werd heb ik die maar ff meegenomen naar de karwei zag je op t laatst nog wel in de transporter edit Ik zie dat martine staat ingelogd |
|
|||
|
|||
diverse golf cabrio's in Enschede type mk1 en mk3 en een grijze Polo 6n2 die ff vriendelijk toeterde.
een rond rijdende golf 3 vr6 en een mooie blauwe mk2 in de wasbox in Haakbergen |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel wat er orgineel onder hoort volgens mij..