|
|||
|
|||
Wellicht kan je sponsoring bij ABT vragen haha.
Blijf het project zeer zeker volgen!! |
|
||||
|
||||
Lekker bezig weer
G60 is ook heel leuk natuurlijk, met een beetje moeite ook zat vermogen uit te halen
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik ook paar keer gehad van ze! NOS voetstuen/ pedalen NOS koplampen set folder werk toegang tot hun documenten van ouderen modellen mag niet klagen en in ruil er voor als die klaar , moet ik ff langs komen At the Rest Thanks once more! Deze ook vanmiddag opgehaald alvast! door ongeluk en de druk die op blok stond is linker boven hoe gebarsten hoe weet ik dat?. heb stuk ni in me handen xD dus die moet nog x laten fixen! erg vindt ik het niet eens tis toch op plek waar mening mens niet kijkt *houdt niet in dat niet netjes moet worden! binne kort de rest maar ophaalen in noordt brabant . en hopleijk ook snel me order uit japan weer binnen
ABT Golf 3 20vt Candywhite! FB ABT Sportsline mk3 Candywhite Volksforum project log ABT Sportsline mk3 Candywhite Last edited by Albert87 : 23-11-2013 at 10:32. |
|
|||
|
|||
binne kort weer paar bladen er bij waar spul van ABT in voor kwam
Inc Corrado G60 (y) mooie voorbeelden van hoe die uiteindelijk moet gaan worden wordt niet bepaald flasy of show stuff (in de zin van chrome gepolijst en weet ikhet) wordt lekker oem en Fresh of die gister pas gemaakt is beetje motorsport achtig daarbij maar hoe dan ook wat past bij dit thema Gaat lekker hier! ben alleen door me rug gegaan dus alweer paar dagen gene fuck gedaan >.>
|
||||
|
||||
Mooie updates!
Kalm aan met je rug, daar heb je er maar 1 van
|
|
|||
|
|||
volgende spul weer binnen!
Atiwe Type 31 stuurt (abt) ABT A11 in 8j nieuw! voor op de voorkant 8,5J is net TE :P Shitload ana stickers uit japan ofc ben ik hier nog niet klaar mee haha! paar duitse boekjes er bij over golf 1 ABT 1979 Corrado ABt g60 1989 Passat B3 1988 Heerlijk gewoon bine kort ook paar katalogusen van D&W binnen van 1991 1995 1996 1997 1998 alles van ABt tot Zender wordt goede referenties voor de golf 90's styling ftw!
|
||||
|
||||
Echt diepe respect voor je verzamelwoede,kan echt genieten van dit topic,ga zo door!
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
|
|||
|
|||
aja je moet wat hea :P
ik hou gewoon van jare 80/90 en dan moet deze golf geen slap aftreksel er van zijn dus als het inhoudt dat ik veel boekjes moet kopen. om te weeten hoe de styling er uit zag destijds.. tja dan gebuert dat ^^ en tja die stickers.. allemaal vergaan plakken voor geen hol maar again als naar sticker dump ga en laat ze daar maaken is het wel 1 op 1 correct (y) en niet van die stickers die ze nu aan bieden die inde style van 1999 zijn xD komt goed hier duurt lang maar is resultaat er ook naar (y)
|
||||
|
||||
mooie update's weer man
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Vanmiddag ff setje velgen ophaalen (a). NOS!
stay tuned!
|
|||
|
|||
Eindelijk weer nieuws! Ik = benieuwd!
|
|||
|
|||
En ze zijn hier =D
|
|||
|
|||
Die gaan er super onder staan!
|
||||
|
||||
Lekker topic dit, ik volg! Kom maar op met die g-laders
Die andere abt velgen zijn ook nice, 2-delig? Ook ik kan hier nog wel eens zoeken naar wat oude catalogi... Moet nog wel eea liggen |
|
|||
|
|||
Quote:
haha jaa die glader wilk wel x hooren als helemaal klaar is en yup die anderen velg is de 2 Delige broetje van de A11 Genaamd de A16 als je oude catalogusen hebt wilk graag wel eens zien
|
||||
|
||||
Je bent welkom, of ik fotografeer en whapp je even alle pagina's
|
|
|||
|
|||
Quote:
doe maar foto's als er paar tussen zitten die ik niet ken/heb of anders is (als mag) deel ik ze op me pagina! bij de album Magazines & Brochures op me pagina vermeld je naam ofc voor de bijdrage! Mail me maar @ Dalbert1987(a)hotmail.com doe het op tijden dat wel dag licht is. zodat details goed te zien zijn als je zelf nog wat zoekt. let me know kan k eventueel wat voor terug doen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
jawel maar elke keer als die zie gaat prijs omhoog XD zo stonden ze in duitsland voor 600 toen op 2ehand.be onder mom "nieuw" voor 800 nu daar voor 1000 "nieuwstaat" mhh neeh :P binnen velg beetje gedaan met spuitbus van tientje is niet die paar hondert meer waard velg randen moeten nodig werk aan vericht worden ant die close up fotos van de duitse aanbieder en die op2ehand.be zij mij genoeg:P (ja ik neem gene blad voor mond) iedereen wilt ze centen verdienen maar anaj deze methode sucks if you ask me en voorral.. ze zijn geen 17inch + heb recent deze gekocht Echte ABT A9's in 5x100 niet A4's in 5x112 die veelaal voor zelfde geld worden aangeboden dus geld is beetje op te noemen :P toch bedankt voor mee denken maar die velgen al ff op de smiezen